Efteling zomeravonden Foto's 10-07-2007

• EddyChristiani

Hoi Allemaal,

Beetje laat, maar eerder nog geen tijd gehad.

Hier nog wat foto's van dinsdag 10-07-2007.

Ben er samen met mijn moeder heen geweest, was erg gezellig.

Het was helemaal niet druk.

We zijn overal minimaal 2 keer ingeweest (sommige dingen zelfs meer).

In de middag was er een grote regenbui, toen zijn er veel mensen weg gegaan, maar wij zijn gewoon tot 21:00 uur gebleven, en dat was maar goed ook want het weer was weer prachtig opgeklaard.

Er zit een foto van de eerste kamer van pandadroom tussen en van het theater van binnen. Daar mag je toch officieel wel foto's maken?

Van de voorstelling heb ik geen foto's gemaakt want dat is niet toegestaan.

Dit is maar een kleine selectie van de vele foto's die ik heb gemaakt, hopelijk vinden jullie het leuk om te zien.

Groetjes,

Edwin

Nu stop ik er eens mee, ik heb nog veel meer mooie, maar anders wordt dit bericht veel te groot en is het niet meer zo leuk om naar te kijken.

Veel efteling plezier en misschien tot ziens!

• esther

super die foto's!!krijg er al weer helemaal zin in!

• Ad

TReed je ook op met Zonnig Madeira ?

• Stefanie

Eh, nee, in de pandadroom mag je ook in de eerste ruimte geen foto's maken… in ieder geval niet van het scherm. Maargoed, vergissen is menselijk :) Wel leuke foto's hoor, alleen een beetje klein zo :P

• EddyChristiani

Hoi Stefanie,

Ja, de foto's zijn inderdaard klein.

Ik wist namelijk niet zo goed hoe ik ze op de site moest plaatsen, was de eerste keer.

Heb ze daarom eerst maar eens grondig verkleind met een programmatje.

Als je er op klikt krijg je er wel een grotere versie van te zien, maar nog niet de ware grote.

Weet jij hoe je wel een groter formaat kan krijgen? Niet eerst verkleinen zeker?

En bedankt voor de tip dat je bij pandadroom in de eerste ruimte geen foto's mag maken, weet het nu voortaan :) .

Greets,

Edwin

• EddyChristiani

Hoi Ad,

Ik begrijp jou opmerking even niet?

Op Madeira is het idd ook zo wisselvallig weer als je dat bedoelt?

Greets,

EdwinAd schreef:

>

> TReed je ook op met Zonnig Madeira ?