Foto's 17 juli

• Roosje

Daar ben ik weer.

Maar ik vraag me wel af of het zin heeft om hier ook mijn foto's te plaatsen, omdat volgens mij niemand er naar kijkt. Dus één van mijn laatste pogingen dan maar.

Foto's zeggen meer dan woorden (weer als .png opgeslagen en geüpload via Photobucket):

In het klein zie je niet zo goed dat deze foto niet scherp is.

Hè Inge en Renée ;).

• nanne

hey Roosje,

ik zie jouw foto's ook op efteldingen. en ik geniet altijd in stilte, ik reageer bijna nooit op fototopics, maar vind het wel fijn dat ze er zijn en ik kijk er ook altijd naar. misschien is dat hier net zo.

nanne

• Hilde

Hoi Roosje,

Ik geniet ook van al je foto's hoor!1

Ze spreken voor zich en ze zijn erg origineel en echt Efteling. Het lijkt me heerlijk als je gewoon naar de Efteling kan gaan als je zin hebt

Blijf vooral doorgaan met foto's maken en plaatsen (wellicht is een hele groep op vakantie en is het daarom zo rustig)ik geniet er altijd van.

Groetjes Hilde

• lisa

Ze zijn echt prachtig Roosje!

Ik ben ook een “stille ”prikker

Maar ik geniet telkens weer van je prachtige foto's

Ga zo door

Groetjes Lisa

• Roosje

Dan wordt het maar eens tijd dat die “stille prikkers” iets van zich laten horen.

Kom op jongens.

Prikken met z'n allen :D.

ps: Bedankt voor de complimenten op de foto's.

• lisa

Oke Roosje

Allereerst hoor ik jammer genoeg niet bij de prikkers; die heerlijk regelmatig naar de Efteling kunnen

Maar wel ga ik met mijn gezinnetje 1 soms 2 keer per jaar en daar kijken we dan ook heel erg naar uit

Vooral de sfeer van het sprookjesbos( Anton Pieck) vind ik werkelijk fantastisch!

ookal weet je waar de sprookjes staan het blijft telkens weer een verassing als je die sprookjes zo verstopt achter de struiken ziet staan

Ook carnaval en droomvlucht sla ik niet over

Mijn kinderen zijn helemaal gek van monsieur canibaal

En man lief gaat natuurlijk graag met de python en in vogelrok

Ik lees dus regelmatig mee op het prikbord en geniet erg van de schitterende foto's

de leuke verhalen en leuke tips!

Groetjes Lisa

• inge

Hoi Roos

Niet stoppen hoor met foto's plaatsen!!! Ik reageer nooit maar ik vind de foto's van de efteling altijd heel erg leuk om naar te kijken

Groetjes inge

• Deja024

Ook ik zie de fototopics wel maar reageer meestal niet. Komt eigenlijk omdat die topics voor zich spreken. Zoals deze serie nu ook, woorden zijn toch overbodig? Ze zijn hartstikke mooi, en alles wat ik daarover zou zeggen zou dan geen recht doen aan de foto's.

Dus ga alsjeblieft lekker door! Ook ik kom meestal maar 2 tot 3 keer per jaar op de Efteling, Nijmegen is wat dat betreft net effe te ver weg om effe tussendoor een keer te gaan. En zo krijg ik toch het gevoel dat ik weinig mis, want de fotograven onder ons leggen alles vast!

• Roosje

Je zou wel kunnen aangeven welke foto je mooi vindt ofzo.

Als je niemand reageert lijkt het net of niemand er naar kijkt.

Zeker omdat je hier niet kunt zien of je topic bekeken wordt.

Dus waarom zou je ze dan plaatsen?

• Angie

Hé Roosje, ik heb ze ook gezien hoor :-). Net als Nanne had ik ze al elders gezien (Themepark). Ik kijk niet zo heel vaak meer op dit prikbord, toevallig nu weer eens een keer. 't Zijn mooie Efteling plaatjes en de nieuwe Sprookjesboom vind ik erg leuk. En vooral ook erg knap gespeeld door de acteurs. Volgens mij is deze een stuk moeilijker dan de vorige.