Efteling Tycoon

  • Draka

    Binnenkort ga ik weer naar de Efteling, maar dit vond ik op internet:

    De Python, de houten Pegasus en de Bob, iedereen weet dat je daarmee de attracties van de Efteling bedoelt. Normaal moet je daarvoor helemaal naar Kaatsheuvel, maar vanaf nu kun je deze attracties, en nog meer bekende Efteling-attracties naar je toe halen in het spel Efteling Tycoon. In Efteling Tycoon bouw je je eigen Efteling met alle originele Efteling-attracties. Net als in andere pretparktycoon-games is het de bedoeling om je park succesvol te maken en de beste manager te worden

    Bron: Bart smit.

    Op zich lijkt het me een leuk idee, alleen bestaat al zoiets als Roller coaster tycoon..? Ik vind het leuker als ze een soort mod (Gratis ‘update’ die je kan downloaden van de Atari website) maken voor RcT, waarin verschillende efteling attracties zijn.

  • Gemma

    Dat is echt al superoud nieuws……

  • Gemma

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=53269&t=53269 Voor de duidelijkheid.

    Bovendien komt deze prikpagina altijd met mosterd na de maaltijd… T begint te wennen :S

  • Stevie Nicks

    Het is moeilijk in niet hier op in te gaan, maar laat ik nu even verstandig zijn.

    Maar Draka, om op jou vraag antwoord te geven, het is idd al een tijdje bekend dat er idd een soort RCT in de Eftelingversie uit gaat komen.

    En jou idee had mij ook leuker geleken, want nu moet je ze afzonderlijk van elkaar spelen. Maar wie weet worden we nog verrast met mogelijkheden.

    Is het spel al te koop trouwens?

  • Gemma

    Stevie Nicks schreef:

    >

    > Is het spel al te koop trouwens?

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=53269&t=53269

  • Mastodon

    Als je een beetje zoekt op internet kan je nog wel ergens wat eftelingdingen vinden die je kan toevoegen aan Rollercoaster Tycoon 2.

    Werkt prima.

    Cheerz,

    Barry

  • Stevie Nicks

    Hahaha, ooh Gemma wat ben je toch grappig! Met jou is het prikbord echt een must om te bezoeken. Jou akties zijn altijd zo aardig en goed bedoelt.

    Vol meedeleven en begrip, en ja…wat goed dat je nog mijn oude berichtjes terug weet te vinden! Je bent echt een trouwe bezoeker zo te merken.

    Stel je trouwens eens voor dat dat spel EERDER in de winkel zou kunnen liggen dan pas in oktober!

    Groetjes van Stevie Nicks

  • nanne

    het blijft wel zo, dat er hier op deze pagina altijd topics worden geopend over oude dingen of waar al een topic van is, er zit een zoekfunctie op. typ je woord in en het word duidelijk hoe en wat,,,,

    ik vind het zelf ook kei vervelend hier, dat elke keer oud nieuws als een nieuw topic word geopend of er steeds dezelfde vraag word gesteld… zou het druk zijn die en die dag?

    ach ja, laten we het gewoon gezellig houden met zijn allen en laat men nu eens de zoekfunctie gebruiken, dat scheelt een boel gedoe.

  • Silvia

    Vanaf 12 oktober is het spel te koop.

  • Petje

    Het is denk ik niet heel nieuw.