efteling foto,s zondag 29 juli 2007

• Stevie Nicks

Ben ik met je eens. Het word gewoon een beetje belachelijk nu. Overal lees je, “de duurste attraktie ooit” maar werken doet die maar half. Eerst al een jaar uitstel en dan nog stoort het aan alle kanten. En om nou te zeggen dat het echt geweldig is…..nou nee! Ik had wel iets meer verwacht. Een voorshow bijvoorbeeld.

Het is dat je gelezen hebt dat het over de vloek van DVH gaat anders kom je daar niet op en denk je dat de lichten zijn uitgevallen en alleen de mist zijn werk nog doet waarna je een kort ritje maakt op een stukje achtbaan die ze nog ergens hadden liggen. Dus nee, een topattraktie is het niet zoals Droomvlucht, Pirana, Python of Villa Volta. DVH mag dat populair zijn, maar dat is ook alleen maar omdat het nieuw is, over een paar jaar vervloekt iedereen die attraktie.

• efteling37

Ja klopt dit gaat de efteling gewoon bezoekers kosten denk ik.

Eigelijk wel logisch je komt toch naar de efteling voor de nieuwe actractie,

of niet soms ik deed dat altijd wel.

En wat mijn opviel gisteren is dat de indischewaterlelies de elfjes de helft stuk was gewoon niet draaide.

Ik merk dat het onderhoud in de efteling gewoon sterk is achteruit is gegaan!

Heel erg jammer.

groeten efteling37.

• Deja024

Mooie foto's!