Bezoekers Phython ontsnappen een drama

• Roosje

@ Efteldingen

Een rit in de Python waarbij de beugels niet gesloten zijn, voor veel bezoekers een nachtmerrie voor enkele bezoekers helaas op 30 juli realiteit. Wat begon met een simpele evacuatie liep uit op een samenloop van (menselijke) fouten waarbij slachtoffers hadden kunnen vallen.

Nadat een storing een trein van de Python op de lift-hill had stilgezet werd er overgegaan tot evacuatie. Nadat de beugels geopend waren en de trein gezekerd zou worden kwam de trein, geheel onverwacht, weer in beweging met als gevolg dat de trein zijn rit ging vervolgen waarbij een groot deel van de coaches, inclusief bezoekers, met geopende beugels verder ging.

Kijk naar het onderstaande beeldverslag welke door een bezoeker werd vastgelegd:

http://nl.youtube.com/watch?v=FDpB1JBRTEI

• Roosje

Dan moet ik het woord Python wel goed schrijven.

• Roosje

Zo dus…

• Robert

Ben ik blij. We waren aan het dubben, wordt het Pegasus of Python? Eerst maar de Pegasus doen. Toen we terug liepen was het incident gebeurd. Een engel op mijn schouder…

• Stevie Nicks

Echt te erg dit! De Efteling is de laatste tijd wel aan het sukkelen met zijn attrakties. Dit kan niet goed blijven gaan!

Bootjes die op z'n kop vliegen in de pirana, de Vliegende Hollander dit storing na storing heeft, de droomvlucht met brand en nu dit! Dit had echt veel erger kunnen aflopen! Die mensen hoor je echt gillen van angst voor hun leven!!!

Kun je nagaan als die beugels gewoon los hadden gezeten!

Ik ga meer en meer twijfelen aan die Efteling. Wie dit nog goed weet te praten weet zeker niet hoe kwetsbaar het leven is! Maar mijn leven wil ik niet geven aan een slechtonderhouden attraktie van de Efteling!

• nanne

Werkelijk te gek voor woorden, mijn angst was er altijd al voor achtbanen, maar nu is hij nog groter! ik vind het diep triest!

• Eftelfreak

Wat ben jij hersenloos zeg. Dit is totaal niet te wijten aan onderhoud maar aan een fout van het personeel. Je haalt er allemaal berichten bij die er niet toe doen. Je zou zo bij die kampzender SBS kunnen werken. En die mensen gillen net zo erg als normaal in de Python hoor.

Tuurlijk erg dat dit gebeurd is maar er zijn geen doden gevallen dus wees blij. Ik zag op andere plekken op internet ookal dingen verschijnen als “Geld claimen” enzo. Triest …..

• Stevie Nicks

Dit heeft niks te maken met onderhoud of wat dan ook, het feit is gewoon dat er met mensenleven te maken is. En als het dan een fout is van het personeel dan moet de Efteling daar zwaar voor boete! Want nogmaals…de laatste tijd gaat het goed fout daar in de Efteling. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik lees overal berichten van storingen aan attrakties en dit is de limit vind ik.

En om me dan hersenloos te noemen vind ik (wederom) erg ongepast.

Dan mag je een Eftelingfreak zijn of niet, maar respect voorop JA!

En kom op zeg….die mensen gillen zoals normaal! Laat me niet lachen.

Dit mensen hebben doodangsten uitgestaan.

• Marjolein

Het filmpje is van YouTube afgehaald…weet iemand waar ik het filmpje nog meer kan zien? Bedankt!

• Robert

www.nos.nl is ie ook op te zien.

Marjolein schreef:

>

> Het filmpje is van YouTube afgehaald…weet iemand waar ik

> het filmpje nog meer kan zien? Bedankt!