Python?

• Stevie Nicks

Even een vraag;

Hoe is het nu met de attrakties die afgelopen weken zo in het nieuws stonden?

Werken ze weer zoals ze horen te werken?

We horen namelijk alleen als er iets mis is, maar niet als het goed gaat.

Groetjes Stevie Nicks

• Piet

Gisteren , op 7 augustus 2 maal in de Python geweest.eenmaal voorin , eenmaal achterin.Bij beide ritten geen rij , dus kon zo instappen.Bij verlaten van het park stond aangekondigd dat Python en (uiteraard) De Vliegende Hollander -ik stond zelf in de wachtrij toen de ontruiming werd aangekondigd - buiten gebruik waren!

Dus wat er nou weer was?

Maar alle Elfjes bij de Waterlelies deden het weer!

Woensdag 22/8 ga ik weer eens kijken!

• jantien

heeft dat wassende kaboutervrouwtje nou ook eens een nieuw lappie gekregen om te wassen? want de laatste keer dat ik er was zag het er uit als een zielig vies vodje.

• Martinique~Amy~

Vandaag 8 augustus geweest en de python was in ieder geval de gehele ochtend buiten gebruik…..

• Gemma

Martinique~Amy~ schreef:

>

> Vandaag 8 augustus geweest en de python was in ieder geval de

> gehele ochtend buiten gebruik…..

De hele dag weer

• Stevie Nicks

He was sneu nou toch!

Maar we zijn Efteling fans en daarom 3 Hiep Hiep Hoeraatjes voor de Efteling!

Gelukkig is er nog genoeg dat wel (half) werkt.

• Silvia

Niet te hard juichenStevie

Helaas toch wat gevonden over de Efteling..

Bobbaan in Efteling ontruimd

Donderdag 9 augustus 2007 - KAATSHEUVEL - De Bobbaan van de Efteling is gisteren rond 15.15 uur ontruimd na een technische storing. Die ontruiming verliep volgens een woordvoerster van het familiepark vlot en zonder problemen.

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE

De attractie heeft tot ongeveer 17.30 uur stilgestaan maar kon daarna weer gewoon draaien. “Er moest eerst gezocht worden waar het mankement zich bevond, daarna moest het nog hersteld worden.”.Vorige week kwam de attractie De Vliegende Hollander twee keer stil te staan na een technische storing.

Dit is geleend van het Brabants Dagblad.

• Ann

ik ben ook 8 aug geweest, idd heeft de bob het een tijdje niet gedaan, en de python de hele dag niet. de villa schijnt smorgens dicht te zijn geweest omdat ze hugo aan het maken waren.

maar de vliegende hollander heeft het wel gedaan :)

• Stevie Nicks

Ooh met andere woorden, niks aan het handje.

Afgelopen seizoen alleen nog maar storingen aan de Droomvlucht, Python, Vliegende Hollander, Bobslee, Villa Volta en diverse sprookjesattrakties gehad.

Valt best mee…

Verheug me enorm op de eerst volgende keer naar de Efteling.

• Corine

Vooral NIET gaan dan, Stevie!

Stevie Nicks schreef:

>

> Ooh met andere woorden, niks aan het handje.

> Afgelopen seizoen alleen nog maar storingen aan de

> Droomvlucht, Python, Vliegende Hollander, Bobslee, Villa

> Volta en diverse sprookjesattrakties gehad.

> Valt best mee…

> Verheug me enorm op de eerst volgende keer naar de Efteling.