Python?

• jantien

Efteling heeft ALTIJD wel eens ergens een storing of een atractie buiten gebruik. Dat eerste is dan gewoon pech hebben en dat laatste is dan beter want dan word er aan gewerkt zodat de atractie het weer veilig/normaal/leuk doet.

Overigens…

Wat mij de laatste paar jaren is opgevallen, maar niet perse verontrustend hoeft te zijn.

Die python he? Die staat volgens mij vaker stil dan dat ie draait, vorig jaar rond deze tijd had dat ding ook storing :(

Ik ga toevallig morgen met wat vrinden naar de efteling en als de python open is gaan we er zeker in, maar als hij niet open is is er nog genoeg te doen :)

• Stevie Nicks

Helemaal mee eens!

Ik sluit me hierbij aan bij JOU mening.

Een storing hoort er nou eenmaal bij. Kijk maar naar dat spelletje Rollercoaster. Daar gaan ook steeds attrakties kapot. Ik laat me dus ook niet kennen en stap ook in de Python de eerst volgende keer. En hopelijk ook in de Vliegende Hollander als die het doet….

• jantien

Nou we zijn dus gisteren geweest. De python deed het prima en de vliegende hollander vonden we een beetje tegenvallen. Vooral de geureffecten vonden wij allemaal erg vies. We noemen het nou de stinkende hollander, maar ja dat kan ook aan de zweterige mensen gelegen hebben in de wachtrij…

De aankleding is wel erg mooi, maar de rit konden we niet schocking heftig noemen. Maar ja daar gaan we wel weer een keer voor naar walibi :p

• Stevie Nicks

Hahaha! Die kende ik nog niet! De Stinkende Hollander! Ooh wat grappig.Leuk voor je dat het ZO'N leuke dag was. Veel plezier in Walibi