Heeft iemand The making of de Vliegende Hollander Efteling opgenomen?

  • Eddy Christiani

    Hoi Allemaal,

    Heeft iemand The Making of de Vliegende Hollander Efteling opgenomen?

    Zelf heb ik een poging gewaagt, maar mijn opneem apparatuur heeft het weer eens begeven.

    Graag zou ik het nog een keertje zien.

    En ja, ik weet dat er een DVD van uit komt en dat die in het park te koop is.

    Weet iemand of er nog iets extra's op staat dan alleen de uitzending van tv?

    Die was namelijk niet zo uitgebreid.

    Dat geld steek ik dan weer liever in een bezoekje Efteling dan in deze dvd, daar doe ik mijzelf een groter plezier mee :) .

    Alvast bedankt en nog een fijn weekend verder.

    Groetjes,

    Eddy

  • Lilian A.

    Hoi Eddy,

    Ik kan je helaas niet helpen met een eigen opname, maar de uitzending staat ongetrijfeld morgen op www.uitzendinggemist.nl

    Daar staan namelijk bijna alle uitzendingen van nederland 1,2 & 3 op, een dag nadat ze zijn uitgezonden.

    Hopelijk heb je hier wat aan!

  • Eddy Christiani

    Hoi Lilian,

    Bedankt voor de tip.

    Ik zal er morgen eens naar kijken.

    Nog een fijne dag verder.

    Groetjes,

    Edwin

  • Lilian A.

    Hoi Eddy,

    Graag gedaan, even een update: Heb net even gekeken en de uitzending staat er zelfs nu al op!

    Onder de “T” van The making of: De vliegende Hollander.

    Veel kijkplezier!

  • marcel

    Ik had het ook gemist nu even op internet gekeken ik vind de making of zeer mooi gemaakt . Leuk om tezien hoe zo heel de bouw gegaan is en waar alles van daan komt .

    marcel

  • Kevin O.

    Ondanks ik er alweer een tijdje werk kwamen er dingen invoor dat ik dacht van ooooow is dat daarvoor.. Tof het gezien te hebben!

  • Eddy Christiani

    Hoi Allemaal,

    Ik heb toch maar de dvd besteld samen met de dvd van dromen met je ogen open.

    Dat leek me ook een mooie dvd, maar er staat erg weinig over beschreven.

    Wat vinden jullie van die dvd?

    Groetjes,

    Eddy

  • Gianni

    Kijk is hier: http://www.youtube.com/watch?v=WcWXRAuZIIE&list=PL11585BAB1BA282AA&index=10&feature=plpp_video

  • laurens

    Bedakt voor het plaatsen, Gianni.

    Dit vind ik één van de leukere attracties in de Efteling!