Veilig dagje Efteling.

• Christine mcVie

Lieve mensen,

Met veel plezier lees ik al de verhalen die op deze weblog staan.

Mijn kinderen vinden het leuk om mee te lezen, ze mogen nog niet zelfstandig op internet vind ze daar te jong voor.

(Gezien de gevaren van het Internet…)

Maar wat lees ik hier nu allemaal tot mijn grote schrik!

Python deffect, en Vliegende Hollander die NIET vliegt???

Nu wil ik medio september met mijn bloedjes het park bezoeken, maar begin aardig te twijfelen aan de risico's die hier aan vast zitten.

De laatste maal dat we Efteling bezochten was Vliegende Hollander de gehele dag met storing en werd hij gesloten.

Nu vind ik het zowiezo al een duur dagje, als bijstandsmoeder heb ik heel wat zegeltjes gelikt.

Maar ach, dat heb ik er nog wel voor over.

Echter als dan atracties niet werken en er haast een veiligheidsgage aanvast mag zitten, heb ik mijn twijfels.

De oudste die nu 12 is, wil ontzettend graag in de Python.

Maar het filmpje van een losschietende Python met beugels OMHOOG, weerhouden me ervan dit toe te stemmen.

Je mag haast een extra verzekering gaan afsluiten, maar daar heb ik geen geld voor.

Ik ben zeer gechoceerd van de reacties van de medeloggers hier!

Je kan het toch niet als normaal beschouwen dat zulke atracties gevaarlijk zijn?

Je wil een gezellig dagje, en dan ook een veilig dagje?

En nu lees ik van Jantien, die ook zo schattig schrijft…“Bob ontruimt…”

Waar gaat dit heen?

Is Efteling misschien toe aan een GROOT onderhoud, alles in de revisie?

Enfin 22ste september gaan we naar de Efteling, de kids hebben er zin in.

Zal het met archusogen in de gaten houden…

Verslag volgt nog dan.

Veel groeten,

Christine.

• jantien

Heee ik weet niks van de BoB hoor? Zal wel een andere jantien zijn.

Maar je kan gerust naar de efteling hoor. De kans dat je wat overkomt is heel miniem. De reis erheen kan gevaarlijker zijn, dan dat je wat gebeurt in een pretpark.

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het pythonfilmpje, maar ik ben er zeker van dat ze alles goed hebben nagekeken. En vorige week zaterdag ben ik ook in de python geweest en er was helemaal niets aan de hand en de vliegende hollander deed het ook prima. En er was nergens storing!

En als er iets niet werkt is er genoeg te doen om je te vermaken hoor.

Gewoon gaan!!!!

• Sandra1976

Hai,

Ik ben dit seizoen al 10 keer geweest en het valt allemaal reuze mee hoor ;)

Overal gebeuren dat soort dingen maar nu wordt er ineens heel veel aandacht aan besteed.

Heel veel plezier de 22e he ;)

Groetjes San

• jantien

Hee ben je grote fleetwood macfan?

Stevie Nicks op dit bordje kennelijk ook :p :p

• Sandra1976

Ik ken fleetwood niet eens :D

• Stevie Nicks

Sorry? Wat heb ik hiermee te maken? En wie is Fleetwood Mac?

• jantien

fleetwood mac is een leuke band :)

en Christine mc Vie en Stevie Nicks hebben er ook ingezeten.

Niks mis mee toch???? :):):)

“Go your own waaaaaaaaayyyyyy”

• Stevie Nicks

Idd zeg! Heb effe op internet gekeken en ik kende Stevie Nicks alleen van Deep Dish maar wist niet dat zij al zo oud was. Ik dacht dat het een jong grietje was uit dat videoclipje van Dreams.

Ga me eens verder verdiepen in deze jengelende zangeres.

• Jacko

Ach, al die dingen vallen eigenlijk reuze mee.

De Vliegende Hollander is een unieke en nieuwe formule dus daar kan altijd wat storing mee zijn. En de Python… dat ding gaat al mee sinds 1981 en er is in feite nog nooit wat noemenswaardigs mee gebeurd. Dat de beugels deze keer open stonden lag aan het personeel en als reactie daarop is al het personeel opnieuw op de hoogte gesteld van ontruimingseisen enzo.

Gewoon lekker gaan en genieten van het dagje Efteling!

Have fun! :D

PS: Als De Vliegende Hollander echt zou vliegen zou het pas echt foute boel zijn..

;)