Snel vraagje

• Martinique~Amy~

We willen misschien morgen naar de Efteling gaan. Nu hebben we de vorige keer al kaarten gekocht. Maar kan ik die morgen wel gebruiken dan? Normaal is het op zaterdag toch duurder. Morgen is toch de laatste artiesten-dag?

Anders gaan we maar gewoon een andere dag.

• Kevin O.

Martinique~Amy~ schreef:

>

> We willen misschien morgen naar de Efteling gaan. Nu hebben

> we de vorige keer al kaarten gekocht. Maar kan ik die morgen

> wel gebruiken dan? Normaal is het op zaterdag toch duurder.

> Morgen is toch de laatste artiesten-dag?

>

> Anders gaan we maar gewoon een andere dag.

Hey Martinique ik kan je helaas alleen antwoord geven op je tweede vraag:

25 Augustus is er nog één mooie (warme) zomeravond.

Tijden

19.45 - 20.15 uur Verrassingsact

20.30 - 21.00 uur Jan Keizer

21.15 - 21.45 uur Karin Bloemen

22.00 - 22.30 uur Wesley

22.45 - 23.15 uur Sita

even terug te komen op jouw eerste vraag.. (waarschijnlijk heb je dit al gedaan) maar staat er op jouw kaartjes bijvoorbeeld “niet geldig op Zomeravonden” ?

Groetjesss

• Martinique~Amy~

Bedankt, ik ga ff kijken op de kaartjes;-)

• Maurice

Je kaartje is gewoon geldig. Alle kaarten die worden gekocht zijn geldig voor het complete seizoen 2007. Dus óók voor de Zomeravonden, en sowieso álle dagen in het hoogseizoen. Je kunt dus gewoon met je kaartjes naar de zomeravond toe gaan :)

Je kunt zelfs in het voorseizoen entreekaartjes kopen voor het hoogseizoen. En als je ze bestelt via internet (kaartjes die het hele jaar door te koop zijn voor het complete seizoen!) bespaar je daarmee in het hoogseizoen 3 euro, omdat de kaartjes op internet altijd 25 euro kosten. In het laagseizoen bespaar je dus 1 euro, omdat de kassakaartjes dan 26 euro kosten.

Veel plezier!

P.S.: je hebt ook andere kaartjes, die pas vanaf 16.00 uur geldig zijn. Let op, deze kaartjes zijn alleen niet geldig op de Zomeravonden! Maar dit staat dan op de kaartjes zelf vermeld.

• Martinique~Amy~

Ik had gewone kaartjes dus had gewoon kunnen gaan;-)

Door privé-omstandigheden is het Eftelingbezoek helaas uitgesteld, dus we gaan opnieuw “plannen”.

Bedankt voor de antwoorden en Maurice bedankt voor je uitgebreide antwoord. Met die tip kan ik volgend jaar weer wat mee;-)

Liefs Martinique

• Martinique~Amy~

Als het niet regent morgenvroeg (;-)) gaan we naar de Efteling. Anders gaan we naar plopsaland (indoor).

• Martinique~Amy~

We zijn naar Plopsaland Hasselt geweest. Jeetje wat een aanfluiting. De Efteling is echt 100x beter!!

• Silvia

Martinique~Amy~ schreef:

>

> We zijn naar Plopsaland Hasselt geweest. Jeetje wat een

> aanfluiting. De Efteling is echt 100x beter!!

Die parken kan je echt niet met elkaar vergelijken.

Wat vond je een aanfluiting dan?

• jantien

ja je kan beter dan een ochtendje chimpie-champ of balorig doen of een andere indoorspeeltuin. Is enigzins vergelijkbaar met plopsaland indoor, maar wel misschien wat minder ver rijden.

Efteling is sowieso veel leuker voor de kleintjes ( sprookjesbos, carrousel, droomvlucht etc) en voor de ouderen ook.Totaal niet te vergelijken!!

Maar de efteling is ook best te doen met een beetje regen. Het is vaak wat rustiger enne je hebt genoeg overdekte atracties vind ik.

• Martinique~Amy~

Silvia schreef:

>

> Martinique~Amy~ schreef:

> >

> > We zijn naar Plopsaland Hasselt geweest. Jeetje wat een

> > aanfluiting. De Efteling is echt 100x beter!!

>

>

> Die parken kan je echt niet met elkaar vergelijken.

>

> Wat vond je een aanfluiting dan?

Het was echt ontzettend klein, er waren echt ontzettend weinig “attracties”.

En als je kijkt waar mijn dochtertje in de Efteling allemaal inmag en ook gaat:D

Pegasus, bobslee etc.

Er stond bij Plopsa indoor een l*ullig schip, een ienie-mini uitvoering van het schip in de Efteling en daar mocht ze niet in…..

Amy zei zelf ook al, we gaan beter naar de Efteling:D

Waar we overigens ook geweest zijn vandaag;-)