zaterdag 25 augustus

• lies

Aanstaande zaterdag willen we met wat vrienden s avonds naar de efteling.

is het als je daar rond een uur of 5 komt makkelijkk te komen of is het echt super druk?

en ik het park zelf?

hoe zijn de zomeravonden?super druk of valt het wel mee.

dit is toch de laatse zomeravond?

• Jacko

Ik weet niet of het ook daadwerkelijk zo is maar naar mijn gevoel is de laatste zomeravond altijd het drukst van allemaal.

Toen ik er het afgelopen weekend was moest ik mijn auto al rond half 3 op het veld zetten ipv op de gewone parkeerplaats. Dus misschien is het op een later tijdstip zelfs zo dat 'ie achter bij de Python moet staan..

• Gemma

Zomeravonden zijn dit jaar allemaal nog goed bezocht. Het weer gaat goed zijn, dus tel maar uit… Het zal zeker druk zijn. Om vijf uur binnen komen is niet echt heel moeilijk, maar ik denk dat de wandel naar de ingang het lastigst zal zijn: je weet niet waar je je auto neer moet zetten… En heel af en toe gebeurt het dat de Efteling vol is (40000 bezoekers) en dan mag je er niet meer in, maar ik denk dat dat om vijf uur nog niet het geval zal zijn, aangezien zo'n kwart van de bezoekers op zomeravonden abo-houders zijn.

• esther

wij willen ook gaan morgen avond.is het ook druk bij attracties en sprookjesbos?of komen de meeste mensen voor de artiesten?

• Gemma

esther schreef:

>

> wij willen ook gaan morgen avond.is het ook druk bij

> attracties en sprookjesbos?of komen de meeste mensen voor de

> artiesten?

Tja, dat ligt aan de artiesten… Maar tel maar uit: +/- 30000 mensen in het park, vijf artiesten, vier podia + bandjes… Hoe veel mensen zouden daar bij gaan staan? Ik denk dat het nog gewoon gezellig druk zal zijn in de rest van het park. Twee weken geleden ben ik met neefje en nichtje tussen twee optredens door in CF en vogelrok geweest… 20 min wachttijd bij het laatste.

• Jantien

ik was 2 jaar geleden op de laatste zomeravond geweest en toen was het heeeeeeeel druk. Maar we vonden het niet vervelend ofzo, alleen bij de droomvlucht hebben we toen twee uur in de wachtrij gestaan .

Er zat toen een actrice als elf op dat podium op een schommeltje en die wist ook op een gegeven moment niet meer wat ze moest doen. wij hebben ons er rot omgelachen en grappen over gemaakt het ergste was ( voor die allerliefste elf ) dat er meer mensen mee gingen doen in de rij met die grappen..

ach we kwamen de tijd wel door haha :)