Vliegende Hollander = geldverspilling

• DNA

Ben vandaag naar de Efteling geweest. Al jaren niet meer geweest dus altijd weer spannend. Uiteraard was ik helemaal enthousiast om de nieuwe attractie: De Vliegende Hollander.

Allereerst moesten we langer dan 40 min wachten wat op de borden stonden. Maar goed, dat kan en het wachten maakt mij ook niks uit.

Ik las overal dat het wachten erg mooi was, omdat je door allemaal mooie kamers etc loopt. Maar wat valt dat tegen! Vond het totaal niks aan. Alleen het decor waar je in de boot moet stappen was wel ok.

Misschien komt dit omdat ik 3 weken geleden naar Disney World en Universal in Amerika ben geweest.

Maar de attractie. Wat was die teleurstellend zeg. Ik geef toe. Het gedeelte waarbij je omhoog gaat ziet er erg mooi uit. Je ziet mooi de vliegende hollander. Daarna is het gewoon donker en je weet niet wat er gebeurd. Maar dat is ook snel afgelopen. Je valt 1x naar beneden. Niet eens hoog. En dan is het afgelopen!

Wat een onzin attractie! Hebben ze hier al hun geld aan verspild? Moest ik hiervoor meer dan een uur op wachten?

pppfff…

• Stevie Nicks

Edit mod: Genoeg gehad van Stevie Nicks.

• lies

Waarom ga je er dan in?

zit alsjeblieft niet zo te zeiken zeg.

ik ga de webmaster maar verzoeken al deze onzin berichten te verwijderen!

laten we het dan gezellig houden!

• Piet

In de ene reactie geef je aan dat DVH toch wel een leuke uitgebalanceerde plek heeft gekregen in De Efteling,in het andere zeg je weer dat DVH geldverspilling is geweest.Dus met welke maat meet je nou?

• Silvia

Re: Vliegende Hollander = geldverspilling

Nee ik denk eerder je Tijd verspillen. Er is zoveel; moois te zien in de Efteling.

Doe je ogen open

En ga ergens lopen zeuren.

• Maurice

Och, ergens ben ik het wel eens met DNA. Ik vind niet dat hij aan het ‘zeiken’ is. Er zit zeker wel een kern van waarheid in, ook al is het berichtje nogal kort en weinig onderbouwd. Maar het is zeer zeker de waarheid: de Efteling kan zóveel beter dan dit. En vooral de lifthill vind ik zwaar onder de maat.

Maar we zullen zien wat er nog gaat gebeuren…

• DNA

Waarom moet mijn post gelijk verwijderd worden? Moeten er alleen maar positieve posten hier gepost worden? Dit is toch een discussieforum. Dan mag je toch ook wel een keer iets negatiefs posten?

Wat ik dus niet snap is hoe ze 50 miljoen euro uit konden geven aan deze attractie en daarmee de duurste attractie van efteling maakt ooit!

Hadden ze ruimte gebrek voor een grote spectaculaire achtbaan?

Ik vraag mij dan af, wat vinden jullie dan zo geweldig aan de vliegende hollander? Want ik zie er niks positiefs in eigenlijk. Alleen het gedeelte waarbij je naar boven gaat en je ziet het schip is wel aardig.

• Piet

Het gaat om 20miljoen en niet om 50miljoen,ook een hoop geld.Het uurloon van nu ligt hoger dan 10 gulden per uur!Dus dat tikt wel door in de uiteindelijke rekening.

Verder mag men best krities zijn over de attraktie.

• Jantien

Je moet het zien als een familieatractie.

Oma kan er ook in zonder een hartverzakking te krijgen.

En voor kinderen is het leuk als eerste achtbaantje.

En dat is toch ook wat waard? ;)

( en nou een slotje erop doen en gewoon weer kletsen over alles wat mooi en leuk is?)

• Jantien

Voor vette achtbanen moet je in walibi zijn.

Efeling is voornamelijk op gezinnetjes, kinderen, en families gericht.

En tuurlijk doen ze wel wat voor durfals, maar het is niet “De doelgroep” van de Efteling.