Efteling dinsdag 11 september

• Lilian A.

Hoi Allemaal!

Afgelopen dinsdag ben ik met een vriendin naar de Efteling geweest. We gingen met het openbaar vervoer en dat ging allemaal prima! Rond kwart voor 10 kwamen we aan bij het huis van de 5 zintuigen. Een kaartje gekocht en naar binnen!

Het zou een rustige dag gaan worden en zoals ik het kon zien waren er maar twee schoolreisjes.

Als eerste naar de Fata Morgana waar om 5 over 10 al meteen storing was haha.

Maar na 10 minuten was het alweer verholpen. Het viel mij wel op dat er meteen werd omgeroepen dat er niet gefilmd mocht worden. Waarschijnlijk vanwege alle slechte publiciteit??

We hebben de rest van de dag heerlijk weer gehad en hoefden nergens te wachten. Drie keer in de bob, twee keer in de fata morgana en natuurlijk drie keer in de Vliegende Hollander. Ik vond het super gaaf!!

Vooral de wachtrij is erg magisch, een goede gewoonte als ze dit bij meerdere attracties gaan doorvoeren!

Ook nog even bij de show geweest in het sprookjesbos, erg leuk gedaan! Knap hoor, zo met z'n tweeen en al die stemmen!

Kortom, een super dag met een heerlijke “drukte”!!!

• Margreet

Wat fijn dat je zo'n fantastische dag hebt gehad.

Is toch heerlijk als het allemaal zo loopt. Voor mij is het al weer even geleden dat we in de efteling waren. Ik was er met mijn zoontje van 8, op een doordeweekse dag (omdat hij vrij had van school die dag) In 1 woord heerlijk. Mooi weer, lekker rustig en korte wachtrijen.

Nog wel de vliegende hollander kunnen doen, want dat was nog net voordat alle storingen begonnen.

De wachtrij is heel “onnederlands”. In buitenlandse pretparken is de wachtrij één met de attractie. Dat mogen ze in de efteling wel vaker doen inderdaad.

Maar nogmaals…..leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad.

• Roosje

Leuk om te horen.

Genieten van een dagje Efteling.

Zo hoort het!

• bianca

hoi,

wat fijn dat je het heerlijk heb gehad, ik was er zelf ook op 11 sept en het was er inderdaad heerlijk rustig, ook wij konden overal doorlopen en gelukkig nog in de vliegende hollander geweest.