als verrassing naar de efteling!!

• LL

Afgelopen week hadden mijn man en ik EINDELIJK vakantie.. als laatste van heel belgie ;)

we hadden gepland dat we met de auto naar kroatie zouden gaan, maar ik wist dat mijn man nog een verrassng voor me had voor de slaapplaats van de eerste nacht……!!

we vertrokken tegen 15u richting nederland en natuurlijk had ik heel snel door welkde richting we opreden, HOERA we gingen naar kaatsheuvel!!!!!!

maar nog nooit had ik een nacht door mogen brengen in het Efteling hotel!!

Een echte jeugddroom ging in vervulling en we voelden ons echt weer twee kleine kinderen zo genoten we van die avond en van het diner! Nog tot laat in de avond in de bar gezeten en de barman Harold heeft ons daar verwend met cocktaildrankjes en nog meer (super service!!)

Toen onze nacht doorgebracht op een ´´´´´gewone´´´´´ kamer die ver-van-gewoon was. Alles was PUUR genieten!! De beste verrassing die mijn man me ooit kon geven, zeker aangezien hijzelf niet zo´n eftelingfan WAS (met nadruk op WAS, hihi)

De dag erna zalig genoten van een rustige efteldag,

en toen vertrokken naar kroatie (waar we niets dan regen hebben gehad) maar dat maakte niet uit, want ik kan nog heeel lang teren op het geweldige cadeau van mijn echtgenoot!!

groetjes!

• Margreet

Wat een heerlijk verhaal om te lezen.

Leuk zeg, als je zo'n verassing krijgt.

En zo te lezen is je man nu ook efteling fan?

• Hilde

heerlijk joh !! dat zou ik nou ook wel eens willen …(zal het stukje aan mijn man latan lezen…;)

enne is je man eenmaal besmet met het efteling virus … daar komt ie niet meer vanaf hoor!!

liefs Hilde

• Roosje

Wat een leuke verrassing.

Jij boft maar met zo'n man.

• Nanne

Tof cadeau!