vliegende hollander dicht

• rené

Nou….da's lekker dan. Kom ik speciaal helemaal vanuit Spanje waar ik woon om de vliegende hollander te bewonderen;…is ie dicht !!!

Nou ja….volgend jaar dan maar weer

• Gemma

rené schreef:

>

> Nou….da's lekker dan. Kom ik speciaal helemaal vanuit

> Spanje waar ik woon om de vliegende hollander te

> bewonderen;…is ie dicht !!!

> Nou ja….volgend jaar dan maar weer

Uhh.. berichten in de gaten houden he…

• Margreet

Tja….René woont in Spanje en heeft waarschijnlijk niet op dit prikbord gelezen dat de vliegende hollander dicht was. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nergens gehoord of gelezen had, totdat ik het op dit prikbord tegenkwam.

• Hilde

Margreet zei: “Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nergens gehoord of gelezen had, totdat ik het op dit prikbord tegenkwam.”

nou bij ons hier in Eindhoven heeft het zelfs in de krant gestaan ( met foto's erbij.)

ik snap wel dat Rene baalt dat de DVH dicht is, kom je eens naar de Efteling is de DVH dicht ja dan zal je wel balen, ik hoop dat de rest van je dag toch nog een beetje leuk was.??

groetjes Hilde

• Margreet

Ik woon in de randstad, en daar heeft het volgens mij niet in de krant gestaan. Maakt verder niet uit hoor, want ik ga nooit naar een pretpark speciaal voor één attractie, dan is de teleurstelling ook niet zo groot. Maar ik snap wel dat wanneer je uit spanje komt en je hoopt op een ritje in DVH dat de teleurstelling groot is als die dicht is.

• Angie

De voorlopige sluiting van de Vliegende Hollander heeft werkelijke iedere vorm van media bereikt vorige week. Het heeft op zo'n beetje alle nieuws sites gestaan, in vele kranten waaronder het Algemeen Dagblad en het heeft zelfs de nieuwsbulletins op de radio gehaald. Of het ook het t.v. journaal gehaald heeft dat durf ik niet te zeggen. Maar goed, ondanks dat kun je het natuurlijk toch nog gemist hebben.

• Piet

Rene heeft het prikbord gevonden om zijn teleurstelling over het sluten van DVH te vertellen gevonden.Was ie wat eerder op het prikbord geweest dan had ie genoeg berichtjes kunnen vinden waardoor zijn enigste rede voor een Eftelingbezoek;DVH een risico zou zijn.Ik ga toch ook niet naar Port Aventura voor 1 specifieke draaimolen/attractie.

• pieter

dan kun je nog balen dat die dicht is.