Vliegende Hollander, geen HOOG vlieger!!!!

• Christine mcVie

Dag allemaal,

Hier ben ik weer!

Het is weer een poosje geleden dat ik hier geschreven heb, aangezien de negativiteit soms niet te stuiten is…

Maar laat ik mezelf eens nuttig maken hier op het Prikbord.

In de geleende krant van buurvrouw Fatima stond dat Efteling, Vliegende Hollander tot zeker volgend jaar zal sluiten!!!!

Wat een drama!!!!

Net nu ik maanden lang gespaard heb voor m'n bloedjes van kinderen om 1 dagje naar Efteling te kunnen gaan.

“Mama gaan we nu niet meejr fliegen in de Hollander???”

(De jongste is aan het wisselen en heeft hierdoor moeite met de -R en -F.)

“Nee kind heb ik moeten zeggen, maar mama wel in Python hoor.”

Zal ik eerst wel een pil moeten nemen, om de zenuwen te onderdrukken, maar dit terzijde….

Niet omdat ik het niet durf, maar ja…je weet natuurlijk niet hoe je eruit komt!!!!

Alleen al daarvan krijg je hartkloppingen.

Zaterdag zullen we dan gaan, nog in de haast voor opppas gezorgd voor m'n NIET op Ritalin ingstelde Jack Russel met ADHD.

U zal denken, waar gaat het hier over.

Maar geloof me, als bijstands moeder, moet je alles in de hand hebben.

Ik ga jullie berichten over ons dagje hoor.

En bedankt Efteling voor de blaam van het park…Vliegende Hollander.

Veel groetjes,

Christine mcVie

• Maurice

Verkoop je kaartjes op Marktplaats en koop volgend jaar nieuwe. Stel je niet aan.

• Piet

Lijkt mij meer een berichtje van Stevie Nicks,onder een andere naam.

• Ad

ofwel een grote fan van Fleetwood Mac

• Silvia

Maar geloof me, als bijstands moeder, moet je alles in de hand hebben

Gelooff MIJ daar hoef je echt bijstandsmoeder te zijn. Maar iedere moeder moet dit.

• Corine

Als hardwerkende eenverdiener met 2 kinderen zit je in hetzelfde schuitje…. ook al is dat dan niet de Vliegende Hollander!

Volgens mij heeft bijna iedereen het op dit moment moeilijk en moeten er keuzes gemaakt worden. En volgens mij hangt een geslaagd dagje Efteling niet af van alleen DVH, dus ophouden met klagen en genieten van de dingen waar je wel in kan!!

• Christine mcVie

Lieve schatten,

Wat fijn dat ik mijn gedachten hier met jullie mag delen.

Helaas, is er weinig gehoor!

Echter dit weeroud me er niet van om te schrijven, voor de mensen die het WEL kunnen waarderen.

Bij Emergis hebben ze me verteld dat het goed is je gedachten uit te wisselen.

En dankzij Seroxat deren nare opmerkingen me niet!

Daarom kies ik er niet voor om mijn kaartjes op Marktplaats te zetten :-), maar heb ik bure Fatima meegevraagd.

Ze heeft dan nog wel rammadan,(scheelt in de pindakaas boterhammen) maar vind het vast leuk in Fata Morgana te gaan met mij en mijn engeltjes.

Het beloofd een rustig weekend te worden met mooi weer.

Heerllijk!

Jackie Russell heeft al onderdak bij een vriendin van me, dus dat is een zorg minder.

Jullie horen nog van me hoor.

Lieve groetjes,

Christine mcVie.

• Corine

Volgens mij ben je niet helemaal lekker, maar kan aan mij liggen?!!

• Maurice

Nou Christine, hou ons op de hoogte van je spannende avonturen! Ik kan niet wachten op de volgende klaagzang over jou en je engeltjes, je bloedjes en je schatjes!

Oh ja, vergeet de geldproblemen niet! :)

• Christine mcVie

Dag Maurice,

Eindelijk eens iemand die mijn verhalen kan waarderen!

Jij bent ook een engeltje hoor.

God zal je belonen ervoor!!!

Dank je voor je reactie.

Veel groetjes,

Christine mcVie.