Parkshow stopt een week eerder

• Roosje

Vanwege de voorbereidingen voor de musical Assepoester stopt de parkshow “Tika is jarig” een week eerder.

Heb gehoord van iemand die in de musical gaat spelen dat het heel mooi gaat worden. En dat de zaal meegenomen wordt in het geheel. Dus ben benieuwd.

Aan de andere kant vind ik het jammer dat de show eerder stopt. Ik ben van mening dat als de Efteling t/m 28 oktober open is dat de show dan ook tot die datum moet draaien.

Wat vinden jullie?

• Maurice

Van mij mag die Tika-is-Jarig-show zo snel mogelijk stoppen. Hoe eerder deze trieste vertoning gestopt is, hoe beter. Wat een waardeloze tijd- en geldverspilling zeg

21 oktober is nog te laat!

• Jacko

Een weekje eerder stoppen maakt niet uit, Maurice…

Deze show gaat in april 2008 namelijk weer gewoon door, is dat niet geweldig?! :D

;)

Oké, mijn favoriete show is het ook niet echt (ik vond de vorige véél leuker!) maar toch vind ik het eigenlijk niet kunnen.

De dagjesmensen betalen wel het volle pond om het park in te komen en dus ook voor alles wat er te doen is. En terwijl DVH al dicht is hebben ze nu ook geen keuze om de show te gaan bezoeken en die is toch ook te rekenen onder de grotere attracties van het park.

• nanne

Als het goed is komt er volgend jaar een andere show, omdat deze show niet zo goed werd ontvangen dit jaar, maar goed het zijn geruchten… Ik hoop stiekum dat er volgend jaar weer een Efteling gerelateerde show komt…

En ja de stelling, Ik vind het zonde voor de dagjesmensen die in de herfstvakantie een dagje Efteling gaan doen en dus niet de tika show kunnen kijken. Ik vind dat de show tot het einde van het seizoen moet draaien, je betaalt er ook voor.

Aan de andere kant is het goed dat ze het decor ruim op tijd verwisselen, dan kunnen we er misschien iets moois van verwachten.

• Roosje

Maurice, het gaat ook niet om het feit of je de show goed vindt of niet.

Gaat het er gewoon om….ach, ik beter verwijzen naar de reactie van Jacko.

Veel makkelijker :D.

• Piet

Dwalend door het park heb ik zelf nooit het gevoel gehad…goh,er is ook wat in het theater te doen.,dus voor mij heeft het theater geen enkele betekenis,ook niet als vervanging van DVH.

Afgelopen zomer werd ik er wel op gewezen door mijn medebezoekers.En dus een tenenkromende show gezien,ik gun een ieder zij plezier maar voor mij is het 3xniks

• Gemma

Als je naast Jacko zit is de show super! Tip voor iedereen: zoek Jacko op en plof ernaast.. een onvergetelijke show staat je te wachten :D:P

Ik heb de show welgeteld één keer gezien en toen vond ik m wel grappig (zat dus naast Jacko ;)).. Maar zelfs met de beste cast volgens Roosje heeft het mij niet echt kunnen raken of iets dergelijks.. De enige reden om terug te gaan zou voor mij nasynchronisatie in het Duits zijn…

Enne, Roosje: wat ben je ineens actief in het posten van nieuwtjes die al weken oud zijn :D

• Roosje

Nou Gemma,

Die nieuwtjes zijn hier nieuw.

Heb ze hier nog niet zien staan.

Liefs Roosje

• Nanne

En daarbij er moet hier toch verder worden gepraat als het andere gebeuren stopt….

• Angie

Ik kan er niet wakker van liggen dat deze show een week eerder stopt i.v.m. de opbouw van Assepoester. Ik heb de Tika-is-jarig show welgeteld één keer gezien en het heeft mij niet kunnen boeien. Ik mis er persoonlijk dus ook niets aan als de show in de laatste week van dit seizoen niet meer draait. Ik kan er goed mee leven.