Wat willen we op het theaterplein?

• Jacko

Sinds André Rieu er op zijn viool kwam fiedelen is de grote plantenbak voor het theater verwijderd. Nu staat er slechts een klein zielig plantenbakje en het ziet er zo leeg uit…

Mij lijkt het een goed idee om hier een mooi fontein neer te zetten in een mooie en sfeervolle Eftelingstijl.

Maar wat vinden jullie? Een fontein? Moet de grote plantenbak weer terug? Moet het zo leeg blijven of zien jullie er liever iets anders komen?

• nanne

Mij lijkt het wel mooi om een fontein of beeld in Anton Pieck stijl neer te zetten!

• Piet

Een mooie waterpartij,gewoon water dat uit de tegels/plavuizen komt met in het midden een standbeeld van Anton Pieck,lijkt mij wel een mooie binnenkomer als bezoeker.

• Roosje

Dat lijkt mij ook een super idee Piet.

Maar zou die grote plantenbak niet terugkomen?

Het was toch speciaal voor Andre Rieu weggehaald…

• Jacko

Ja, ik had ook zoiets opgevangen over dat de plantenbak weer terug zou komen. Daar hoorde ik de maand september bij zeggen maar tot op heden heb ik er nog niks van gezien ofzo…

Laten we hopen dat ze iets anders willen gaan doen ;)

Dat idee van Piet lijkt me wel erg mooi, trouwens! :D

• Nanne

Ergens denk ik ook dat die grote foute bloembak terugkomt. Als ze daar dan een Anton Pieck beeld inzetten is het ook nog niet zo'n ramp.

Die zeemeermin was leuk toen die musical er was, maar nu niet meer zo van toepassing, Als ze per musical nu een ander iets in het midden van die bloembak zetten is het ook nog wel leuk en afwisselend, maar ja wat moet er dan het hele jaar in het park staan. Ik wacht wel weer af.

• Gemma

Fontijnen zij n zoooo passé ;)

Nee, ik zou er geen fontijn achtig iets van maken. Piets idee klinkt een stuk beter, maar ik zou er geen standbeeld van Anton Pieck van maken. Iets anders Eftelings.. Anders krijg je een soort ‘gedenkteken’ en dat vind ik ook niet echt passen.

• Piet

Moet je ook niet zo als een gedenkteken zien,maar meer als inspirator van De Efteling.De smoelen van diens opvolger Van Der Ven en anderen kunnen daarin verwerkt worden

• steffie

wat dacht je van een beld van de familie pardoes?

dus pardoes, pardijntje en pardotje.

Volgens veel kleine kinderen wonen zij in de efteling

• bassie

andre rieu onder de tegeltjes leggen lijkt mij wel een strak plan….