Binnenkort verkrijgbaar

• Roosje

Buys Efteling Zoentjes

Buys Efteling Zoentjes zijn lekkere schuimzoentjes met vrolijk strooisel. Aan de binnenkant van de doos vind je een aantal leuke spelletjes. Zo kun je tijdens en na het snoepen leuk spelen!

In de doos vind je een tray met 2 vakken van elk 6 Zoentjes. Ook leuk en handig om uit te delen op school of thuis!

———————-

Heb afgelopen donderdag er één mogen proeven. Ze stonden ze namelijk bij de ingang uit te delen. En ik moet zeggen….blehhhh. Het is helemaal niet lekker. Dat vrolijke strooisel kraakt constant tussen je tanden en heft de smaak van de chocolade op.

Maar voor kinderen ziet het er zeer uitnodigend uit.

• Jacko

Inderdaad Roosje, bleeegh!

Dat strooisel is gewoon irritant en het hele ding was niet lekker. De gewone ‘Negerzoenen’ (ik blijf ze gewoon zo noemen ;) ) vind ik beter smaken dan deze gepimpte versie.

Maar voor kids kan het best leuk zijn, die eten het toch wel omdat het uit de Efteling komt en omdat ze te druk bezig zijn met de spelletjes.

• Nanne

Ik weet het niet, ik ben zoiezo niet zo fan de efteling snoeplijn, behalve de chocolade/suprise eieren zijn wel lekker. maar te duur haha,

Ach misschien kan ik er ooit een proberen, ik denk niet dat ik er fan van word.

• Silvia

Ze zijn zeker alleen maar te koop in de Efteling?

• Roosje

Geen idee eigenlijk.

• Corine

Waarschijnlijk niet alleen te koop in de Efteling, want ik kwam in de supermarkt ook dat andere snoep al tegen (de spekken enzo!). Dat wordt dat weer de snoeprij vermijden hahaha, want inderdaad….. als er maar Efteling op staat wil die van mij het hebben!

• Gemma

Ik dacht toen ik dit las dat ik al zoiets eerder gezien had: (neger)zoenen met strooisel erop.. Maar nu ik het lees als een ‘gelanceerd Eftelingproduct’ begin ik toch te twijfelen. Iemand die zich dit toevallig nog meer herinnert of ben ik gewoon verstrooid?

Ik vind de Efteling echt wel slim bezig: zelfs in Amersfoort worden Eftelingproducten gekocht en verkocht. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, omdat ik de Efteling vaak toch als iets Brabants zie/zag.. Maar deze gedachte begint echt steeds meer te veranderen: de Efteling is echt iets Nederlands of misschien nog wel meer…. Zeker nu met de Sprookjesboom: de Efteling stapt over de grens van ‘pretpark/hotel/golfbaan te Kaatsheuvel’ heen en begint gewoon een ‘merk’ te worden..

• Roosje

Heb ze net in de winkel gezien (C1000).

• Silvia

Roosje schreef:

>

> Heb ze net in de winkel gezien (C1000).

Die hebben we niet in het dorp.Ik zal Edwin maar lief ankijken of hij in Heemskerk wil gaan kijken

• Gemma

Ja, ze wilden mij er gisteren op m'n werk één aansmeren, maar ik heb het toch maar niet gedaan :D Ik moest meteen weer aan een bepaalde swirl met rood fruit denken! Maar aan de andere kant: dan had ik wel geweten hoe ze smaken.. Nou ja, volgende week beter