Efteling Tycoon verschuift naar feb. ' 08

• Roosje

EFTELING TYCOON VERSCHUIFT NAAR FEBRUARI 2008

11/10/2007

Atari Benelux en de Efteling BV kondigen vandaag aan dat Efteling Tycoon, de nieuwste tycoon game waarin de speler de rol van Efteling manager overneemt, is uitgesteld. Het spel wordt op dit moment bijgeschaafd en verbeterd om zo een tycoon game van hoge kwaliteit op de markt te brengen. Efteling Tycoon staat gepland voor 12 oktober aanstaande, maar zowel Atari Benelux als de Efteling BV hebben besloten de retail versie uit te stellen tot februari 2008.

Menno Eijck, General Manager Sales & marketing Atari Benelux: “Het is in het belang van ons en van de Efteling om een kwalitatief goed product in de markt te zetten, waarin naast de geweldige graphics ook een hoog fun en management element zit. Op dit moment zijn we daar dus nog niet 100% tevreden over en willen we pas over gaan tot definitieve release als we aan al deze 3 elementen hebben voldaan.”

• Jacko

Als ik de screenshots zo eens bekijk vind ik dit een goed en verstandig besluit!

• Piet

Vandaar dat ik het spel maar niet bij Bart Smits kon vinden,was er al 5x wezen kijken.

• Angie

Jacko schreef:

>

> Als ik de screenshots zo eens bekijk vind ik dit een goed en

> verstandig besluit!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Hoewel ik helemaal geen liefhebber ben van computerspelletjes vond ik dit spel er op de screenshots echt niet uitzien. Echt lelijk. De kritieken op de diverse Eftelingfora waren dan ook niet mals. Ik ben heel benieuwd of dit nog een rol gespeeld heeft bij het uitstellen van het spel.

• Corine

Het zit de Efteling dit jaar ook niet mee, zeg! Nu dit weer!

Maar goed dat ik nog niets tegen mijn zoontje had gezegd, wilde het als verrassing kopen, maar dat kan dus nog even niet (daaaag Sinterklaaskado hahaha).

Waar hebben jullie trouwens die screenshots gezien?! Zal ongetwijfeld hier wel ergens op het forum staan………………. maar ik hou niet alles bij ivm tijdgebrek!

(Kortom, niet boos worden als ik iets gemist heb!)

Weet je wat…………… ik ga effe googlen nu ik toch achter de computer zit!! Hihihi

• Angie

De screenshots van het spel heb ik op een ander Efteling forum gezien, namelijk themepark.nl. Daar is een topic m.b.t. dit spel in het Efteling subforum.

• Jacko

Je kan ze ook bekijken op www.eftelingtycoon.com

Kijk en huiver! ;)

• Corine

Ik had de screenshots gisterenavond al gevonden (helemaal zelfstandig, goed hé?? hihi). Vind ze er ook niet zo geweldig uit zien. Jammer, want wij hadden ons er echt op verheugd en dan met name mijn zoontje. Alhoewel….. hij zal het toch wel geweldig vinden, ongeacht hoe het er uitziet.

Maar goed, ik begrijp niet zo goed waarom ze zo'n slechte versie hebben gemaakt…. tegenwoordig kunnen ze van alles en heel realistisch (kijk nou naar de Sims 2), maar voor dit spel lukt dat dan niet. Ik ben erg benieuwd wat de aanpassingen etc. zullen zijn, want oktober 07 of februari 08 vind ik nogal een groot verschil…….. dan zou het toch helemaal goed moeten komen zou je denken?!