Goed idee van de Efteling?

• Anna Teresa

Hallo allemaal,

ik heb hier op de redactie een mooie mand van de Efteling ontvangen met leuke spullen erin. Snoepgoed: spekjes, lollies etc van Langnek en Kleinduimpje. Schriften, kleurboeken, een foto-album, een vriendenboek, een bordspel, een juwelendoosje van Roodkapje. Dat is nu allemaal te koop in warenhuis en supermarkt.

Allemaal heel mooi en leuk. Maar ik vraag me af of het jullie harten ook gelijk sneller laat kloppen?

Zou je een reactie willen achterlaten?

Bedankt! Anna Teresa

• Jacko

Als ik zo'n mand zou krijgen zou mijn hart ook wel sneller gaan kloppen (en mijn kaken zouden wat meer eetbewegingen gaan maken ;) ).

• Anna Teresa

Tuurlijk, maar ik vraag me af of mensen het ook heel leuk gaan vinden om deze spullen te kunnen kopen buiten de deuren van de Efteling.

• Lilian A.

Hoi Anna,

Ik vind dit zeker een goed idee van de Efteling. Ten slotte, zijn we het ook gewend van Disney. Ik weet dat het merk er eerder was dan het pretpark, maar het is een merk dat je kunt verbinden aan het pretpark.

Zo gaat dit waarschijnlijk ook worden bij de Efteling.

Ik vind het leuk om een product tegen te komen dat de Efteling heeft uitgegeven. Ik ben een volwassen vrouw en zou het niet zo snel daadwerkelijk kopen, maar als ik kinderen zou hebben, zouden zij zeker op zn tijd wat mogen hebben.

Kortom: een leuk idee, leuk om tegen te komen en om eens wat vaker met de Efteling geconfronteerd te worden dan een keer per jaar bij mijn bezoek aan het park.

Hopelijk geeft dit goed antwoord op je vraag

• petra

Ik denk zelf dat het bijzondere er dan af gaat.Nu heb je nog het gevoel dat je iets bijzonders gekocht hebt,iets unieks.Maar als je het overal kunt kopen,is het gewoon geworden.En de dingen die ik koop als ik in Efteling-sfeer ben(dus als ik in het park ben)zou ik normaal te duur vinden.

• Hilde

het is wel een leuk idee maar doet toch wel commercieel aan vind ik, je kan nu bijn overal Efteling dingen kopen ( schoenen, beschuit, koekjes enz)

Het lijk mij dat ze vooral op de kinderen : Mamma ik wil die Efteling beschuit want daar zit een sticker bij (of zoiets) en eventueel Efteling fan/ liefhebber inspelen dat deze zich zo toch nog een 'beetje in de Efteling voelt" en zodoende al dat soort spul gaat kopen.

zijn het trouwens weer de figuurtjes net als in de ‘sprookjesboom’? die vind ik aan een kant wel leuk maar toch niet erg Anton Pieck. wel makkelijker te maken waarschijnlijk en dus geschikter voor massa productie.

oh ja en of ik het zou kopen, ik weet het niet , ligt toch voor een groot gedeelte aan de prijs denk ik.

groetjes Hilde

• Anna Teresa

Petra: volgens mij zijn het wel andere items dan in het park. Dus snoep, beschuit, schriften, spellen, stickers, kaarten etc. In het park zijn er vast nog veel meer unieke dingen te koop.

Hilde: het is inderdaad het Sprookjesboom idee.

Bedankt voor jullie reacties!