Laatste openingsdag Efteling

• Roosje

Wie van dit prikbord zijn a.s. zondag in de Efteling aanwezig?

En zijn er dan nog (speciale) dingen die je deze dag wilt zien/doen/bezoeken?

Het enige wat ik graag wil is de SprookjesBoom zien.

Voor de rest zie ik wel wat die dag mij brengt.

• Gemma

Ik misschien.. ben nog hard aan het twijfelen of ik wel zal gaan… en als ik ga wil ik niet iets nog speciaal doen: moet er vier en elf november toch weer zijn :P

• Silvia

Ik kom ook met de aanhang.

Iets speciaals zien? nee niet echt. Alleen de gezellige vaste mensen gedag zeggen.

Katinka wil vast nog Vogelrok doen.

Isabelle in CF.

De sprookjesboom wil ik ook wel zien.

Misschien dat Edwin zijn nieuwe camera in Droomvlucht wil uitproberen.

• Angie

Ik heb mijn laatste Eftelingdag van dit seizoen gisteren al gehad. ‘k Ben dus zondag niet van de partij. Heb gisteren alles kunnen doen wat ik nog wilde doen, d.w.z. Droomvlucht, Fata Morgana, Pagode, Carnaval Festival, Stoomtrein, Eftelingmuseum, Sprookjesbos en op m’n gemak het hele park nog een keer rondgewandeld. En Gemma nog gezien :-).

• Jacko

Ik ben er ook bij op de laatste dag.

De laatste Sprookjesboom is iets wat ik ook wel wil zien. En verder… ik laat het gewoon gebeuren en zie het allemaal nog wel.

• Roosje

Angie,

Klopt het dan dat ik je één keer heb gezien dit seizoen?

Jammer…

Liefs Roosje

• Angie

Hé Roosje,

We hebben elkaar in ieder geval gezien op de dag van het Sprookje, 7-7-07 dus. Verder ben ik het even kwijt of we elkaar nog op andere dagen hebben gezien zoals bijv. de openingsdag of tijdens de eerste zomeravond. Ik denk het haast wel, maar weet het niet helemaal zeker.

• Kevin O.

Jacko schreef:

>

> Ik ben er ook bij op de laatste dag.

> De laatste Sprookjesboom is iets wat ik ook wel wil zien. En

> verder… ik laat het gewoon gebeuren en zie het allemaal nog

> wel.

Ik kom in de loop van de middag ook nog eens even kijken.. En vanavond als afsluiting het etentje in vlijmen.. heb der zin in jacko!

Groetjesss