Do te gast bij Life & Cooking

• Roosje

Zondag 4 november is Do te zien in het programma Life & Cooking. De hoofdrolspeelster uit Assepoester, de musical die vanaf 14 november in het Efteling Theater te zien is, praat met Carlo en Irene over haar carrière en zal tevens een lied uit de musical ten gehore brengen. Life & Cooking duurt van 17.00 - 19.00 uur en is te zien op RTL4.

Bron: www.efteling.nl

• Jacko

Zeker deze keer lijkt Life & Cooking me een leuk programma.

Het is punt is echter dat ik niet zo goed tegen Irene Moors kan. Daardoor heb ik mijn twijfels of ik het zal kijken of niet..

;)

• Angie

Ik heb geen enkel probleem met Carlo en Irene en heb de hele uitzending dan ook gezien :-). Vaste prik hier op zondagmiddag/avond. Het optreden van Do heeft mij echter nog niet geheel weten te overtuigen. Sommige stukken uit het liedje vond ik heel mooi, zowel voor wat betreft de zang als de muziek. Maar niet op alle punten vond ik het even mooi gezongen en soms vond ik de tekst wat vreemd in de muziek passen. Ben benieuwd wat anderen er van vonden.

• Silvia

Wat ik er van vond? De jongste dochter zat helemaal te genieten.Zelf ben ik nog niet echt onder de indruk. Ik twijfel heel erg of ik deze musical ga bezoeken.

• Roosje

Vond het niet heel sterk.

Maar ik ga wel naar de musical.

En dat is niet alleen omdat mijn oma graag wil ;).

• Jacko

Hmm, als ik het zo eens lees heb ik niets gemist :D

Do in een musical, ik blijf het een raar idee vinden.

Ik bedoel, Lee Towers geef je toch ook geen hoofdrol in een film?

• Ellen

Ik wilde juist kijken of ik zou gaan boeken voor de winterefteling in combie met de musical.. is dit dan af te raden als ik dit zo lees??

ik ben namelijk van belgie en heb life en cooking dus niet gezien..

• Silvia

Wij hebben toch ook maar geboekt voor de musical.

Vooral omdat de meiden hetgraag willen.

Misschien dat Do nog groeit in haar rol en beter gaat worden/spelen/zingen

Afraden vind ik een groot woord. Wacht even op de eerste reactie over de musical.