Terugblik met foto's van de WinterEfteling '06/'07

• Jacko

Aanstaande zaterdag is het weer zover, de WinterEfteling gaat dan weer van start. Persoonlijk vind ik het in de winter op z'n mooist in het park. Gewoon de hele sfeer die er dan hangt enzo.

Daarom leek het mij leuk om hier een terugblik te plaatsen van het vorige winterseizoen. Gewoon als opwarmertje voor de komende tijd!

;)

Tot ziens?

Grtz!

• Stevie Nicks

Wat een mooie foto's! Echt waar! Kijk al volop uit naar de foto's van de 9de winter Efteling. Waarschijnlijk zal ik er ook weer bij zijn.

• Roosje

I love WE.

• Sandra mv Dylano

Gave foto's hoor!!!!!!!!! Het ziet er heel gezelllig uit.

• Miriam

Prachtige foto's!

De kaartjes voor de winter Efteling liggen al klaar en we hebben er al zin in. Het meeste benieuwd ben ik nog naar Nadir de kwakzalver, te vinden bij Fata Morgana. Wat heeft Jeroen Verheij (bekend van IJzige IJsbrand en de Statige Stuurman) nu toch weer bedacht!!

• Corine

Jacko, ben je van beroep fotograaf?! Zoniet, dan zou ik zeggen….. carrièreswitch hihihi!! Echt supermooie foto's, ik ben er helemaal jaloers op!

Ik ga zelf niet naar de WE, maar ik hoop dat je veel foto's plaatst, dan kan ik toch meegenieten!

Groetjes,

Corine

• Kevin O.

Hhhheerlijke warme plaatjes Jacko!! Als ik ernaar kijk krijg ik zin in warme chocolade melk haha! Tot binnenkort..

• EddyC

Ha Jacko,

Zoals iedereen al zegt, erg mooie foto's!

Ben er dit jaar ook weer bij, ga zoals gewoonlijk weer veel foto's maken.

Misschien zet ik er dan ook wat foto's op, maar heb tetamenweken daarna dus kan wel even duren.

Moet er weer vandoor, ligt nog wat huiswerk te wachten.

Greets,

Eddy

• Jacko

Whahaha, nee hoor, ik ben geen fotograaf van beroep. Ik maak gewoon voor de lol wat plaatjes hier en daar.