tika is jarig 2008

• donald

De parkshow voor 2008 is weer tika is jarig van 21 april tot eind augustus.

Volgens mij wordt het eens tijd dat ze bij de efteling eens wakker worden.

Hoe kunnen ze toch deze show weer terugbrengen voor 2008?

Het is een aanfluiting waar is de tijd gebleven van de mooie parkshows zien ze dit dan niet in bij de directie of denken ze, het publiek vindt het wel goed en wij verdienen er alleen maar extra door om deze show weer op de planken te zetten.

Ik snap niet dat ze het mooie decor van assepoester niet gebruiken en daar een ingekorte show van maken.

Of is dit soms de parkshow voor 2009?

• Jacko

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het voor een groot deel helemaal eens ben met je kritiek. Ik vraag het mezelf namelijk ook af waarom ze een parkshow zoals “Tika is Jarig” in de herhaling gooien. Voor een park zoals Bobbejaanland zou het een show op hoog niveau zijn, maar van de Efteling zijn we toch echt wel wat beters gewend dan een show vol kostuums die zó fel van kleur zijn dat iemand met epilepsie spontaan een aanval zou krijgen!

Eén seizoen Tika is Jarig vond ik persoonlijk wel genoeg

• Bart

Waar hebben jullie gelezen of gehoord dat de parkshow hernomen wordt?

• Angie

Bart schreef:

>

> Waar hebben jullie gelezen of gehoord dat de parkshow

> hernomen wordt?

Dat staat in de Wonder die dezer dagen bij alle abonnementhouders in de bus is gevallen of nog gaat vallen. Ik heb hem vandaag mogen ontvangen. Maar volgens mij was al eerder in het seizoen bekend dat deze show ook volgend seizoen weer te zien zal zijn in het Efteling theater. Ook voor mij had dit niet gehoeven, want deze show kan niet op mijn belangstelling rekenen. Geef mij maar een show zoals de ‘Andersen’ show. Daar kon ik me wel mee vermaken.

• Ad

Sw laatste 3 jaar, dat de show in de tent werd gespeeld, was ook dezelfde show.

• katja

Volgens mij werd het juist een totaal nieuwe show maar wel van Tika maar niet Tika is jarig