Foto's WE ..:: 28-12-2007 ::..

• Jacko

De laatste tijd heb ik zo nu en dan een paar foto'tjes gemaakt tijdens de WinterEfteling. Laat ik er maar eens een paar plaatsen.

Roosje in kunstzinnige sfeerverlichting! :lol:

't Is me nooit eerder opgevallen dat deze heksen ook in winterse sfeer zijn.

Grtz!

• Kevin O.

Nooit gezien dat hier een gezicht zat in verwerkt :o moet ik me dan schamen?

http://i148.photobucket.com/albums/s19/yakko1971/WinterEfteling/281208.jpg

Prachtige plaatjes bij elkaar verzameld!

• Roosje

Super!

Vooral die van het ganzenhoedstertje.

Maar dat wist je al ;).

• Hilde

ja Kevin. ga maar in een heeel donker hoekje zitten…;)(geintje) ik weet het zelf “al” een jaar of 10 maar ik kan me voorstellen dat je helemaal niet zover kijkt, veel mensen kennen ook het gezicht in de buitenmuur van het 7 geitjes huisje niet.

liefs Hilde

• calimero

laat staan dta er heel veel mensen niet weten dat er een eekhoorntje boven het dak van de wolf van de geitjes uitpiept af en toe. Je moet daarvoor namelijk stukje van het huisje af gaan staan om het goe dte zien. Een keer moest ik wel grinneken zat er een echte naast de nepperd op het dak was erg leuk om te zien.

• Jacko

Toevallig heb ik die eekhoorn ook nog maar pas geleden ontdekt. Dat terwijl ik al zeker 30 jaar langs dat huisje loop!

:D

• calimero

volgens mij zit hij er ook nog geen jaren. Ken hem nu sinds jaar of 2, 3 weet iemand hoe lang deze eekhoorn er is?

En wisten jullie ook van de bezemsteel met knapzak in de boom achter rapunsel?