Europapark Trip!! Leuke trip voor abbonnementshouders efteling

• Patrick Twisterling

Beste Allemaal ,

Wij zijn bezig met het organiseren van een reis naar het Europapark.

We proberen 40 mensen (of 40 gekken, net wat je wil) bij elkaar te krijgen die gezamelijk met een Touringcar deze reis aan willen gaan.

Vertrek: 9 Mei ongeveer 00 :30 AM

Thuiskomst: 11 Mei ongeveer 01:00 AM

Inbegrepen bij deze reis:

- Vervoer vanuit Waalwijk per luxe touringcar inclusief een aantal drankjes en hapjes in de bus.

- 2 dagen toegang tot het Europapark

- Overnaching in een hotel direct naast het park (50 Meter) op basis van Halfpension.

Niet inbegrepen bij deze reis:

- Uitgaven in het park (Denk aan souvenirs, lunch, dranken)

- Drinken in het hotel

- Diner op de tweede dag tijdens de busrit naar huis

- Reisverzekering

De prijs voor deze reis is 160 euro per persoon

Voor personen met een Efteling abbonement is het handig dat er even bij te vermelden omdat zij met hun abbonement 1 dag gratis het park inkunnen en er dan dus andere kaarten geregeld moeten worden (en iets van de prijs afgaat).

De volgende kamers zijn gereserveerd (in optie):

6 x 5 persoonskamer

2 x 4 persoonskamer

1 x 2 persoonskamer

Mochten er andere wensen zijn voor de kamers dan kunnen wij dit navragen bij het hotel, echter garanties kunnen wij niet geven qua beschikbaarheid van extra kamers.

Bezoek aan het park is op eigen initiatief, er wordt niet verwacht dat iedereen bij de groep blijft.

Wij horen graag van je of je zin hebt om mee te gaan en zo ja, met hoeveel personen.

Uiterlijke inschrijfdatum: 6 Februari.

Mail bij interesse naar pretparkpret@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Trudi en Patrick Twisterling

• Roosje

Ha die Patrick en Trudi,

Voor mij valt het net in de verkeerde periode zoals jullie al weten.

Maar ik zal zeker andere mensen hierover informeren.

Liefs Roosje

• Jacko

Het idee is super!! :D

Europa Park staat ook zeker in mijn planning voor 2008. Maar de datum van dit bovenstaande voorstel komt voor mij helaas niet goed uit ivm mijn werk.

• Silvia

Idee is erg leuk.

Helaas voor mij is opstapplaats niet echt de ideale plaats.

Weet ook niet of het kan met de werkzaamheden van manlief.

• Trudi

Waar kom je vandaan of beter gezegd waar is een opstapplaats wel haalbaarder voor je? we hebben namelijk meer mensen die van ver komen dus kunnen eventueel kijken voor nog een tussenstop ergens onderweg…

En dan is het natuurlijk nog hopen dat je man zijn werk meehelpt ;)

Groetjes,

Trudi

• Piet

Is het mogelijk te zoeken naar 1 persoonskamers,voor eenlingen als ik?

• Trudi

Hallo Piet,

Dat zijn dingen die we na kunnen vragen maar dan gaat de prijs wel omhoog omdat 1 persoonskamers duurder zijn, maar het is wel een mogelijkheid dat we t navragen in ieder geval!

Groet,

Trudi

• Piet

Hallo Trudi,

Lijkt me een goed plan en begrijp de prijsverhoging.

Ik wacht in spanning af.

Groetjes,

Piet

• Hugo

hmmmm k keek net op youtube om te kijke hoe europapark eruit ziet, maar

bij dat spookhuis had k echt van dat kan toch niet, entree met schilderijen,( net als disneyland parijs), daarna een strechkamer dat schilderijen (net als disney), zingende koppen (net als disney) zn eetzaal dat je van bovenaf ziet (net als disney)

K snap dat sommige zegge maar carneval festival komt overeen met its a small world, maar het enigste dat overeenkomt daar is een wereldreis met verschillende culturen (het thema dus), Dit is gewoon dezelfde scenes onderhand, heel raar

maar k heb het dan over dezelfde scenes, dus niet ja maar er zijn meer draaiende huize ofzo he

http://nl.youtube.com/watch?v=_k7xk70CBbg&feature=related

• Roosje

Het is helemaal zeker dat ik niet mee kan.

In die periode zit ik in Spanje.