in de noodpool

• marco

Ik was gister in het sprookjes bos, en kwam daar het huisje tegen dat “ ïn de noordpool”, En zoals elke keer dat ik dat zie, vraag ik me wat dat is of is geweest! het is elke keer dicht , maar komt wel geluid uit. weet iemand wat dit voor iets is of is geweest.? groetjes marco

• calimero

Ik ken het uit mijn jeugd als winkeltje maar dan spreek ik wel over ruim 25 jaar geleden. Was rond een jaar of 5/6 oud. Het is toen dicht gegaan en nooit meer open geweest. Ik weet niet of het een horeca winkeltje was of een souveniers winkeltje. Dat zou ik echt niet meer weten.

Je hoort sinds enkele jaren de stemmen er uit komen.

• Nils

Het betrof een horecapunt dat waarschijnlijk gesloten is vanwege het nabijgelegen en beter lopende horecapunt tegenover Langnek.

• Angie

Nils schreef:

>

> Het betrof een horecapunt dat waarschijnlijk gesloten is

> vanwege het nabijgelegen en beter lopende horecapunt

> tegenover Langnek.

Helaas is ook dat horecapunt, Kogeloog, alweer jaren gesloten :-(. Echt zo jammer van dat prachtige horecapunt en zo jammer dat er aan ‘die kant’ van het Sprookjesbos helemaal geen horeca is.

• marco

Oke dan, id jammer, heeft iemand hier nog foto's van. En zijn die geluiden als soort opvulling gebruikt? maar dat ze hem niet slopen en wat anders voor in de plaats zetten dan, Weet id niet beter als dan dat hij dicht is. groetjes mrco

• Voormalig Efteling-Stagiair

Dit was vroeger een horecapunt, correct, maar tegenwoordig wordt het gebruikt als een beetje entertainment. gebruik de klink maar eens een keer van de deur. voordat je deze gebruikt hoor je feets muziek. Als je dan de klink gebruikt hoor je iemad zeggen “Sssst, daar is iemand…….!”

Groeten.

• marco

ha ha wat grappig! kan niett wachten om te proberen!