droomvlucht

• mark

Gister weer eens een dagje efteling gedaan! erg leuk en gezellig ! na een drie kwartier wachten voor de droomvlucht, had ik het idee dat hij een stuk sneller ging dan anders, we vlogen er echt door heen!! ook viel het op dat in het laatste gedeelte , waar je naar beneden dwaalt, geen regen druppels naar beneden vielen, en het er erg kaal was! heeft iemand dit ook op gemerkt, of verbeeld ik me dit maar?

• Albert-Jan

Hey Mark,

Toevalig was ik gisteren ook in de Efteling en heb ik ook de droomvlucht bezocht. Wlliswaar wat later dan jou om21:40 om precies te zijn. Voordeel was dat we maar 5 minuten hoefden te wachten waardoor we zelfs nog een 2e keer van de rit konden geniet.

Wanneer het druk is verlopt het transport door de droomvlucht sneller dan wanneer het rustiger is, zoals bij ons het geval was. Daar zou het dus me te maken kunnen hebben.

Naast het feit dat het niet regenden in de grot bij de trollen viel mij ook de spinnenwebben op tussen de bomen. Ook in het 2e elfenrijk waar altijd een vriendelijk ogend elfje je hartelijk ontvangt, viel mij op dat zij volledig verkeerd hing. Ze was maar wat aan het bungelen, haar hoofd volledig naar de grond gericht. Al met al vond ik de droomvlucht wat rommelig ogen.

Greetz, aJ

• mark

die spinnewebben vielen ons ook op inderdaad! zo klein waren ze tenslotte ook niet. Ook de geur effecten heb ik niet op gemerkt, en vond het inderdaad ook een beetje tegenvallen, de anders zo mooie droomvlucht was nu beetje een aanfluiting, beetje jammer! maar zal wel aan het eind van het seizoen liggen denk ik. De andere 4 keer afgelopen jaar waren tenslotte wel erg mooi. Nu maar afwachten hoe het in april is. groetjes mark

• calimero

Droomvlucht wordt momenteel op de doordeweekse dagen voorzien van groot onderhoud. Dus van maandag tot vrijdag laat zijn de onderhoudsmensen er in bezig en vrijdagavond/zaterdagochtend was het weer opstarten voor het bezoek van de Winter Efteling. DIt zorgt regelmatig voor storingen en ook voor poppen die niet geheel werken zoals het hoort, helaas. Dit is ook het geval geweest bij Fata Morgana: daar werd ook groot onderhoud gedaan tijdens eerdere Winter Eftelingseizoenen.

Edit moderator: graag je eigen nickname gebruiken om misverstanden te voorkomen.