wie de schoen past

• Cindy

Gisteren heb ik een mail ontvangen van een wedstrijd , maak een foto van je prins en win een romantische nacht in het efteling hotel

ik heb al snel meegedaan , en nu afwachten …….

• Ellen

Ja die mail heb ik ook gekregen,

maar volgens mij gaat het om specifiek de mooie rechtervoet van je prins.

Ik heb ook meegedaan.. dus spannend!!!

Eftelgroetjes,

Ellen

• Cindy

Ja dat klopt het moet de rechtervoet zijn , heb de foto maar van de zijkant van de voet gemaakt , dat zag er toch het beste uit !

ook heb ik nog een verhaal erbij verzonnen , hopelijk maak je dan meer kans ! Egenlijk ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er aan zo'n win aktie meedoen

• Angelique

Ik heb ook meegedaan en een kaartje voor de musical Assepoester gewonnen. Helaas is hij alleen 14 februari (morgen dus) geldig en dan moet ik werken. Als iemand hem van me over wil nemen, laat het dan even weten…..

• Cindy

ik heb ook 1 kaartje gewonnen , volgens mij iedereen die heeft meegedaan ! op marktplaats staan 2 pagina's vol met 1 kaartje voor 14 feb . Ik heb het kaartje gereserveerd , je moet je aam , postcode en emailadres doorgeven , er wordt dan gekeken of het overeenkomt met diegene die hebben meegedaan aan de wedstrijd .

daarna krijg je via de mail je kaartje wat je zelf moet uitprinten !

Zelf wil ik wel graag gaan maar ik heb ook maar 1 kaartje voor rij 5 . alleen lijkt me ook niet zo , en een 2e kaartje kost 37,50