Status DVH

• Deja024

Hallo mensen,

Ik vraag me al een paar weken af, en ik denk dat er hier misschien wel mensen zijn die het antwoord weten, hoe is het toch met De Vliegende Hollander. Het viel me op dat hij op de aankondiging voor het nieuwe jaar staat, maar is hij inderdaad op de openingsdag weer beschikbaar? En wat hebben ze nou eigenlijk met hem gedaan?

Groets,

Ramon

• Stevie Nicks

Ze hebben HEM aangepast en de naam veranderd. De Gestrande Hollander!

Afbreken die attraktie! Al sinds 2006 niks anders dan storingen en 2008 zal zeker geen beter jaar worden!

• calimero

ha onze100% positieveling stevie is er weer eens hoor Gezellig toch altijd die reacties van jouw..

Maar personele zelf is sceptisch over de heropening tegelijk met opening nieuwe seizoen. Wachten gewoon af. maar ben zelf van mening dat ze hem eerst voor 150% moeten laten draaien en dan pas openen anders krijg je weer dat gesukkel van vorig jaar.

• Maurice

Stevie Nicks schreef:

>

> Ze hebben HEM aangepast en de naam veranderd. De Gestrande

> Hollander!

Wat een humor.

• calimero

ach parken zijn nu toch gewaarschuwd bouw nooit een atractie over een vervloekt verhaal……..

• Stevie Nicks

JA ik vond 'm zelf ook erg leuk Maurice. Wat dat betreft ben ik toch wel de gangmaakster hier. Sorry van mijn lange afwezigheid. Als ik zo terug lees zijn er weinig uitdagende onderwerpen geweest. Maar…Stevie is back!

• Cindy

01 feb 2008, 02:55 - KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander krijgt bij aanvang van het komende zomerseizoen een nieuwe start in de Efteling.

Op 21 maart, als het park weer opent, is de combinatie van acht- en waterbaan weer open voor het publiek.

De Vliegende Hollander werd vorig jaar gelanceerd maar kende een moeilijk eerste jaar. In september werd de attractie gesloten. Zojuist maakte het park bekend dat de problemen waarschijnlijk in maart verholpen zijn.

Dit jaar bestaat de fakir uit het sprookje ‘De Tuinman en de Fakir’ vijftig jaar. Daarom is een expositie in het Efteling Museum ingericht. In de zomer komt op het Anton Pieck plein een circus, met ‘wonderlijke circusacts’. In het theater draait TiTaTovenaar.

bron: brabantsdagblad

• Kevin O.

Stevie Nicks schreef:

> Sorry van mijn lange afwezigheid. Maar…Stevie is back!

Wij hebben jouw ook gemist als kiespijn!

• Gemma

> Stevie Nicks schreef:

>

> Sorry van mijn lange afwezigheid. Maar…Stevie is back!

>

Brrrrrrrrrrr :(….. Daar gaat mijn nachtrust :D

• Deja024

Mooi zo! Dat wilde ik graag lezen! Geweldig nieuws! Ik hoop dat hij er weer netjes bij ligt.

Ennuh, Stevie Nicks mag wat mij betreft idd ook oplossen als een fata morgana in de woestijn :)