zwanger naar de efteling

• Ellen

Goedemorgen allemaal,

Ja het is officieel ik ben 3maanden ZWANGER!!

Dus dit jaar ga ik zwanger naar de efteling, mijn man is blij dat ik dit jaar eindelijk mee ga in de bootjes, want ik vind dat normaal gesproken zonde van mijn tijd omdat ik ALLES in het park wil zien en beleven, maar ik heb al uit andere berichtjes begrepen dat de bootjestocht al wat is aangepast. Nu ben ik er toch wel benieuwd naar.

Ik vind het toch wel leuk dat ik een nieuwe generatie in mijn buik draag die hopenlijk even eftelverslaafd wordt als de moeder!

Ik ben niet meer misselijk dus eindelijk kan het geniet-gedeelte van mijn zwangerschap beginnen!!

Ik hoop dat ik door het versturen van dit berichtje bij iedereen een glimlach kan toveren en ik hoop jullie dit jaar ook tegen te komen in het mooiste park van (in mijn ogen dan toch) europa!! (om als bescheiden limburgse ‘de wereld’ niet te noemen, hihihi)

Knuffel voor iedereen!

Groetjes,

Ellen

• Hilde Maahury

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt, ik ben inmiddels bijna uitgerekend van de derde en ben regelmatig zwanger in de efteling geweest. In principe kun je alles doen al zou ik de python De Vliegende Hollander en co toch maar laten wat ze zijn. verder lekker genieten, op z'n tijd zitten en lekker met de bootjes varen (heeerlijk)

fijne tijd!!

Liefs Hilde

• Nick

Het word duidelijk aangegeven bij attracties die je beter niet kunt doen als je zwanger bent.

• Ellen

dat het duidelijk staat aangegeven waar ik wel en niet in kan, daar ben ik zeker van op de hoogte..

Ik kom ‘pas’ 26 jaar (dat is meteen ook mijn leeftijd, hihi) 3a 4 keer per jaar non-stop in mijn favoriete park..

Daarom is het zo bijzonder dat ik nu een nieuwe generatie op de wereld mag zetten die even verslaafd gaat ‘moeten’ zijn aan de efteling.