efteling tycoon

  • Bart

    Sinds gisteren heb ik de efteling tycoon al, ik heb hem gekocht bij de gamestore in het wijnegem shoppingcentrum nabij Antwerpen, er lagen er 6 in de rekken.

    Ik dolgelukkig naar huis, maar daar werkt hij niet op mijn laptop en later bij mijn schoonbroer zijn laptop ook al niet. Dus zeer teleurgesteld, ik kan programma wel opstarten maar het niet spelen. Dus een onozel iets als dat spel al niet werkt op zeer recente laptops. Daarbij hetgene wat ik van het spel op mijn laptop is niet van zo een hoogstaande kwaliteit, dus ook op dat vlak een tegenvaller.

    Hopelijk hebben jullie meer succes.

    Bart

  • piet

    Afgelopeb vrijdag het spel gewoon bij Dixons gekocht.

    Werkt prima,valt ten opzichte van RollercoasterTycoon redelijk tegen.

  • Kevin O.

    piet schreef:

    >

    > Afgelopeb vrijdag het spel gewoon bij Dixons gekocht.

    > Werkt prima,valt ten opzichte van RollercoasterTycoon

    > redelijk tegen.

    Zijn er verbeteringen ten aanzien van de screens die op Eftelingtycoon.nl staan?

  • Bart

    Hetgene wat ikkan zien vind ik geen verbetering.

  • Jacko

    Ik heb ergens opgevangen dat de Efteling zelf ook al een hele partij naar Atari heeft terug gestuurd omdat er een fout in zou zitten…

    Op themepark.nl is ook te lezen dat er héél veel mensen zijn bij wie het spel het gewoon niet doet.

    Echt een slechte zaak van zowel Atari als de Efteling!

  • Bart

    Ja mijn laptop is gekocht in april 2007 en is van het Merk HP, en beschikt over windows vista, je zou toch moeten denken dat het spel hierop zou werken.

    Bart

  • Gemma

    Jacko schreef:

    >

    > Ik heb ergens opgevangen dat de Efteling zelf ook al een hele

    > partij naar Atari heeft terug gestuurd omdat er een fout in

    > zou zitten…

    > Op themepark.nl is ook te lezen dat er héél veel mensen zijn

    > bij wie het spel het gewoon niet doet.

    > Echt een slechte zaak van zowel Atari als de Efteling!

    Vind het sowieso al knap dat ie al verkocht wordt… Een beetje raar: gisteren zag ik al een hele stapel liggen, maar die mochten we niet verkopen en in andere winkels ligt ie wel al?! Over eerlijke concurrentie gesproken :O

  • bianca

    nou, vandaag weer een nieuwe gehaald en weer dezelfde fout, meisje van de winkel snapte der niks van want ze had nog geen andere retour gekregen, nou, dat komt nog wel. waardeloos spel, blehhhhh

  • piet

    Heb eftelingtycoon.nl op gezocht maar vond daar niks van enige afbeelding,dus kan je geen antwoord geven.

  • piet

    Bespaar je die 25 euro.

    Het is leuk als Eftelingliefhebber het te hebben,als spel is het 25 keer niks.