wie ervaring met de kennel

• jolanda

Wij willen binnen kort een nachtje in het efteling hotel gaan slapen en daarna lekker een dag de efteling in.

Nu las ik op de site dat er in de gewone kamers een hond is toe gestaan, en dat ze bij de efteling een kennel hebben waar je je hond kan brengen.

Zijn er toevallig mensen die daar ervaring mee hebben???

Groetjes Jolanda

• calimero

Heb er geen ervaring mee maar weet wel dat ze daar ruime hokken hebben waar je de hond achter laat. Je moet wel zelf voor je hond zorgen, voeren en uitlaten. Dat doen ze niet voor je.

• jolanda

Bedankt voor je reactie.

Nou mijn hondje is een chihuahua, dus daar is een hok al snel groot genoeg voor, maar dan kan ik dus gewoon haar kattenbak plaatsen.

Zij hoeft niet uit want ze is kattenbak zindelijk.

Weet er toevallig iemand of de honden daar wel een beetje aandacht krijgen of dat ze echt heel de dag alleen in een hokje zitten zonder dat ze iemand zien??

Groetjes Jolanda

• calimero

In principe is er wel iemand want het zit naast de verhuur van de rolstoelen en wandelwagentjes. Maar geloof niet dat ze er echt mee gaan staan knuffelen omdat dat arbotechnisch niet mag geloof ik. Als een hond per ongeluk bijt of onsnapt hebben ze een problee. Je kan er wel zelf ten alle tijden bij hoor. Hoef je het park niet voor uit.

• Silvia

jolanda schreef:

>

> Bedankt voor je reactie.

> Nou mijn hondje is een chihuahua, dus daar is een hok al snel

> groot genoeg voor, maar dan kan ik dus gewoon haar kattenbak

> plaatsen.

> Zij hoeft niet uit want ze is kattenbak zindelijk.

>

> Weet er toevallig iemand of de honden daar wel een beetje

> aandacht krijgen of dat ze echt heel de dag alleen in een

> hokje zitten zonder dat ze iemand zien??

>

> Groetjes Jolanda

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in de Efteling, wel is er een gratis hondenkennel bij de Hoofdentree aanwezig, waar honden goed worden verzorgd. De Efteling zorgt echter niet voor voer en/of uitlaten van de hond.

Dit vond ik op de Efteling site bij veel gestelde vragen.

• jolanda

Ja dat had ik inderdaad ook gezien.

Maar vind het ook wel fijn om ervaringen te horen.

Groetjes Jolanda

• Repelsteeltje

Hallo Jolanda,

Wij nemen onze hond altijd mee naar de Efteling. In de kennel hebben ze zowel grote als kleine hokken. In een drukke periode raad ik je aan om bij de hondenkennel een plaatsje te reserveren voor je hondje.

Je hondje wordt voorzien van een bakje met water en er wordt aan je gevraagd om zelf regelematig terug te komen voor je huisdier om hem of haar uit te laten. Je kunt ook voer meenemen maar in praktijk wijst uit dat ze niet eten omdat ze in een vreemde omgeving zijn.

Mocht je vragen hebben dan lees ik dat graag en je kan natuurlijk altijd de Efteling zelf bellen.

• jolanda

Bedankt voor je reactie.

Fijn dat je er goede ervaringen mee heb, dit keer heb ik de kennel niet nodig voor mijn hondje, heb oppas gevonden die voor haar vertrouwd is, maar misschien wel voor een andere keer.