eten in het hotel

• cindy

binnenkort hebben we feest daarom willen we met ons dochtertje luxe in de efteling overnachten , omdat het een speciale gelegenheid is willen we ook een beetje luxe en gezellig eten . nu was het plan om een hoffelijke hernout arragement te nemen . heeft iemand ervaring met het eten in het restaurant . of kunnen we ook in het park een beetje luxe eten ?

• Silvia

Wat versta je onder luxe eten?

Afgelopen donderdag heb ik daar met mijn gezin gegeten. Ook voor een speciale gelegenheid. Wij hadden een droomarrangement maar wat ik las over het herauten arrangement zit er weinig verschil.

Om 18.00 uur konden we gaan eten. Onze tafel was feestelijk versierd. Door het aanwezige personeel werden we gefeliciteerd.Voor de kinderen ook een leuk keuze menu met voorafjes en hoofdgerechten.Natuurlijk ook voor de “grote mensen” Als toetje konden we gebruik maken van het desert buffet.Na afloop kregen mijn meiden een Edteling placemat. Als laatste krijgen wij vuurwerk aan tafel en er weer Lang zal ze leven gezongen.Voor de verzameling Efteling kopjes kregen wij er twee.

Voor ons weer een erg gezellig en goede overnachting gehad in het Hotel.

Mijn dames staan al weer te trappelen om naar het Efteling Hotel te gaan