Efteling Tycoon deel 2

• Ron

Ook de meegeleverde directx geinstalleerd???

Schrale troost…. ik had meer van het spel verwacht. Ik vindt de besturing niet erg makkelijk. Ik kan momenteel alleen maar rechtvooruit bouwen. Draaien is een onmogelijke opgaaf. En dan die irritantie filmpjes erdoor heen wanneer je op een gebouw klikt. Ik vrees dat ik meer plezier beleef aan RCT2 en RCT3.

Grtz,

Ron

• Albert-Jan

Helemaal enthousiast was ik met het postpakket van de Efteling gistermiddag. Pakbon erbij en een Eftelingkaart waarop gekrabbeld stond dat Efteling Tycoon eerder uitwas en dus eerder in de bus, maar wat een teleurstelling, ook bij mij altijd een wit scherm waarna ik de laptop helemaal moet uitdrukken omdat deze volledig vastloopt, ik krijg alleen een wit scherm :o(

Ron's tips ga ik morgen is opvolgen, maar als ik jou feedback op het spel lees baal ik ook enorm van deze investering. Wat een ellende :o(

Ook sneu voor de Efteling dat het weer niet gaat zoals de bedoeling was,

Groeten,

aJ

• Bart

Bij mij is dat wit scherm ook te zien en soms kan je dan even spelen maar meestal niet, de instructies van Ron hielpen bij mij niet.

Het is toch niet normaal dat er zo veel mensen zijn die met dat spel niks kunnen doen , echt een blammage voor de efteling.

bart

• Sander

Ik kreeg in het begin ook een wit scherm…….

Ik heb Windows Vista en heb toen de compatibiliteit gebruikt. Heb deze gezet op Windows XP (Service Pack 2), en kan het spel zonder problemen spelen.

Hoe doe je het?

Met je rechtermuistoets op de snelkoppeling > eigenschappen > compatibiliteit > toepassen en nog een keer proberen.

• Denzel

Bij mij gaat het laden tot het einde maar dan krijg ik een zwart scherm met ‘rapport verzenden’ ‘niet verzenden’ heb al een update van de videokaart gedaan maar werkt nog niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Thx

Denzel

• Anne-Marie

Hoi Corine,

Zou ik mogen weten bij welke Bart Smit je bent terug geweest???

Bij ons doen ze wel moeilijk en krijg dus geen geld terug.

Bedankt Anne-Marie

Corine schreef:

>

> Oké oké, ik heb de knoop doorgehakt! De oplossing van Ron

> werkte bij mij ook niet, weer een teleurstelling erbij! Dus

> vandaag heeft manlief hem terug gebracht en zijn geld terug

> gekregen (normaal mag je software alleen ruilen stond op de

> bon!). De winkel had er vandaag al 6 retour gekregen, dus dat

> zegt genoeg.

> Ga zometeen even een mail sturen naar Atari én de Efteling,

> want ik vind dit toch wel een hele grote blamage. Zit nu met

> een hevig teleurgesteld jongetje, maar ik heb uitgelegd dat

> de halve mensheid hier last van heeft…. nu begrijpt 'ie het

> beter hahahaha.

>

> Mocht ik er zeker van zijn dat alles prima werkt dan wil ik

> nog wel even overwegen om 'm te kopen, maar

> voorlopig………. dan maar weer aan de Sims 2!

>

> Groetjes,

>

> Corine

• Corine

Hoi Annemarie,

Het was de Intertoys en ze deden helemaal niet moeilijk. Hadden er blijkbaar al zoveel terug gekregen dat ze niets anders meer konden. Mijn man heeft ook bij Bart Smit geinformeerd, maar daar stond in de computer al aangegeven dat er heel veel problemen met het spel waren. Dus daar maar niet meer gekocht.

Die vrouw van de Bart Smit zei nog wel dat er een fout op de hoes stond m.b.t. de vereiste videokaart. Dat die dus hoger moest zijn dan staat aangegeven.

Ik vind het wel heel wonderlijk (om 't op zijn Eftelings te zeggen!), want wat ik zo hoor valt het spel qua graphics erg tegen. Terwijl de Sims 2 wat dat betreft goede graphics heeft en die draait bij mij wel!

Ik denk dat ik m uiteindelijk dus toch maar niet ga aanschaffen, want ik vind het wel een erge tegenvaller!

Groetjes,

Corine

• Sander

Zie mijn vorige post!!

• Denzel

Maar ik heb al windows XP.

Denzel

• Léon Janssen

bij mij doet hij helemaal niks ik heb vista maar weet nu echt niet meer wat ik met het spel moet…

heb volgens mij alles al geprobeerd :S

Léon