Efteling Tycoon deel 2

• Kevin O.

Efteling Tycoon in de schappen maar al snel doken er problemen op met de installatie van het programma. Een vereiste codec was niet aanwezig maar is nu te downloaden via www.eftelingtycoon.nl Rechtboven de website staat vermeldt “Problemen met installeren?” als je hierop klikt volgen de verdere instructies.

Bron: villa volta website.

• Kevin O.

Ook ik heb vandaag Efteling Tycoon gekocht. Deed het ook niet bij mij. Maar met Ron's hulp is het wel gelukt. Ik wil je bij deze ook bedanken Ron! Maar wat ik van het spel vind is hier al tevaak gezegd ;-)

• Ron

Geen dank hoor!

• Bjorn Franken

Ìk draai het spel op een geforce 6200LE en het werkt prima alle videokaarten onder deze 6200 Het spijt me maar dan zal het spel vast lopen dan hebben jullie een trage videokaart ook moet je videokaart shader 2 of hoger ondersteunen en heb je een geheugen op je kaart nodis van tenminste 256 mb….Succes alle

• Henk Wesseling

Bedankt voor alle tips, heb ze geprobeerd maar mijn laptop blijft aangeven dat d3dx9_36.dll geen geldige windows kopie is, heb deze dll gekopieerd en los in windows geplakt maar nog geft et systeem deze foutmelding, is er een instelling die uitgeschakeld moet worden of moet een regel in het register veranderd worden?

Om nu direct eeen spel terug te brengen zie ikniet zitten, er moet een oplossing voor zijn

Bij voorbaat dank Henk.

• Ron

Heb je de mee geleverde direct X geinstalleerd? Deze kun je vinden in de map extras op de cd-rom.

Grtz,

Ron

• sandra

Ik heb het spel ook. De instalatie was geen probleem. Maar hij is bijna niet te besturen. Ligt dit dan ook aan mijn videokaart??

Ik ga maar proberen of ik het spel nog kan weg brengen.

• linda de vries

Gooi hem zeker in de prullebak. Ben al de hele dag bezig en krijg het rotding niet geinstalleerd.

een boze moeder

• Angie

Waarom koopt iemand dit spel überhaupt nog nadat er al ik weet niet hoeveel topics op dit forum en andere fora zijn verschenen m.b.t. alle mogelijke problemen met dit spel? Bij vrijwel iedereen geeft het spel problemen bij de installatie dan wel bij het spelen en daarnaast lees ik overal dat het spel grafisch slecht is en moeilijk speelbaar. Dit lijken mij voldoende redenen om dit spel heel ver links te laten liggen.

• dutch gabber=)

mijn illegale versie werkt perfect :D

heb een 1 gig videokaart was standaard 256 mb mja

heb gwoon op installeren geklikt en bij de eerste keer liep ie ook vast mja toen taak beheer en proces bëindigen en toen opnieuw aangeklikt en toen draaide hij en dan heb heb ik ook nog tig programma`s an staan:P

mja laterszzz