Vliegende Hollander?!?

• Stevie Nicks

Iedereen bekomen van het Tycoonspel? Nou die werkt dus in de meeste gevallen niet. Maar hoe zit het ondertussen met DVH? Want nu die het (waarschijnlijk) WEL doet horen we hier niks meer over…

Is er nog iemand laatst in de Efteling geweest en zo ja…hoe vond je DVH? En waren er storingen? Op Youtube zag ik filmpjes van 2008 MET storingen in DVH…

• Jacko

Ach, tijdens mijn eerste DVH-ritje (op de openingsdag van dit seizoen) stonden met storing stil op de “gerepareerde” lifthill…

Dit schijnt zelfs nog vaker voor te komen dan vorig jaar.

Misschien lijkt het stiller te zijn geworden rondom die DVH omdat we al die verhalen al kennen van vorig jaar. Er is dus niets nieuws om te vermelden.

Als je het mij vaagt gok ik erop dat 'ie rond september weer zal sluiten! ;)

• Anne-Marie

Toevallig vandaag geweest.. 's morgens er lekker in geweest niks aan de hand..

Maar toen ik 's middags in de trein zat rond 4 uur zag ik een brandweer daar rijden en de deuren waren dicht.

Daarna hoorde ik dat er mensen een half uur vast hebben gezeten.

Dus ja, de problemen zijn nog niet opgelost daar.

• Stevie Nicks

Mag ik zeggen dat ik het diep triest vind?

• Gemma

Stevie Nicks schreef:

>

> Mag ik zeggen dat ik het diep triest vind?

Nee…

• Nanne

Van mij mag het wel want ik vind het ook diep en dieptriest!

• Stevie Nicks

Ik zal wel weer de meest uitlopende reakties hierop krijgen maar ben blij dat ik weet dat die “Vliegende Hollander” nog steeds geen dag vol maakt zonder storingen, en dus zie ik morgen af van mijn bezoekje aan de Efteling. In 2006 werden we al teleurgesteld maar vooruit, in 2007 moest het dan eindelijk zover zijn en wederom werden we 9 op de 10 keer teleurgesteld en zie…het is 2008 en nog steeds kan de Efteling geen 100% garantie garanderen! En ja ik weet dat elke attraktie geen 100% garantie KAN garanderen, maar dan ga ik ook erg twijfelen aan de 100% veiligheid die ze altijd WEL garanderen! (tenminste…dat zeggen ze…“vergeet de Python niet van vorige jaar!”)

(nou ben benieuwd naar de reakties!)

• calimero

Afgelopen zondag geweest en toen draaide hij wel goed. Effecten liepen ook goed. Je ziet de nieuwe muurtjes/bak in de vijver wel goed liggen maar die worden wel minder zichtbaar met wat algen groei er over heen.

Het verbaasde binnen de efteling ook mensen dat hij al open ging twee weken voor opening waren er nog geruchten dat hij voorlopig nog dicht zou blijven en toch open maar wel met alle makken die hij nog steeds heeft. op Rites.nl staat vele over DVH en vaka dta er storingen zijn.

• Corine

Stevie Nix,

Ik begrijp jou niet zo goed hoor! Waarom ga je uberhaupt nog naar de Efteling? Als het alleen aankomt op een ritje in de DVH dan moet je gewoon NIET gaan. En anders niet gaan lopen zeuren. Efteling is nog steeds enig in zijn soort en er zijn écht genoeg andere leuke dingen te doen.

Maar volgens mij heb jij van zeuren je beroep gemaakt?!

Corine

• piet

De toon van haar meningsuiting vind ik deze keer best acceptabel.

Jammer wel dat ze alleen uit gaat van de uitzonderingsgevallen.

Op weg naar De Efteling ben je onveiliger dan in De Efteling zelf.

En zoals Corine zegt/schrijft alleen voor 1 attractie naar een pretpark gaan,in dit geval De Efteling,is natuurlijk niet verstandig.

Met de ervaring van 9 op de 10 teleurgesteld te zijn,zal Stevie dat toch ook moeten/kunnen beamen.