Openstelling dwarrelplein?

• Sprookjesdromer

Even een vraagje:

Is het plein voor het theater, dus bij het dwarrelplein al om 9.30uur open voor bezoekers? Want ik zou graag al voor dat het park open gaat iets willen drinken op het terras van het Efteling theater!

• Gemma

Het dwarrelplein zelf gaat om 9.00u open voor bezoekers. Automatisch is het plein bij het theater dan ook open (vanaf vandaag draait ook de parkshow weer). Of er dan al de gelegenheid is om daar iets te kopen weet ik niet… Anders moet je maar een thermoskan meenemen :D

• Jacko

Is daar ook nog de mogelijkheid om lekker te ontbijten, of is dat tegenwoordig geschrapt?

• Bibi

@ Jacko,

Het ontbijt daar is geschrapt vanwege te weinig bekendheid/ belangstelling. Wel jammer want het zag er altijd goed verzorgd uit. En vond het altijd wel lekker even een ontbijtje en dan lekker het park in.

• Ellen

ik zag gisteren dat er in het restaurant van de pandadroom verschillende belegde broodjes en fruitsappen of koffie te verkrijgen was.

dit zullen we voor de volgende keer zeker onthouden, omdat we dan ff kunnen ontbijten voordat we de rest van het park bezoeken.

Het is natuurlijk dan wel zo dat het dit restaurantje dan ook ‘pas’ vanaf 10u open is..

groetjes,

Ellen

• Jacko

Bij de Pandadroom (De Octopus) is vooral de lasagne best goed, vind ik :)