duinenpad!

• Sprookjesdromer

Hallo,

Graag wil ik het volgende weten:

Als je De Vliegende Hollander uit komt, hoe kom je dan bij het duinenpad?(schelpenpad) Als je dit pad volgt, waar kom je dan uit?

Klopt het ook dat er aan het einde van dit pad een tunneltje ligt van boomstammen gemaakt?

Reacties zijn van harte welkom!

Sprookjesdromer

• Nanne

als je vanuit de uitgang van de hollander niet richting python of pegasus loop maar eigenlijk onder de eerste buitenafdaling van de hollander door…. dus de richting van de baan van de hollander op. Dan kom je vanzelf op het duinen/schelpen pad en ja er zijn op het eind ook boomstammen.

Je komt uit bij het anderrijk daar waar eerder de kano's van de kanovijver lagen. Dicht bij de pirana.

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb beschreven en succes met het vinden/volgen van dat pad!

• Stefanie

Gewoon rechtsaf als je vanaf de uitgang loopt en dan niet de trap op maar achterdoor lopen :P

En ja, dat van die boomstammentunnel klopt, maar stel je er niet te veel van voor ;)

• calimero

En let op het regenwater. Je kan er flink nat worden als er net een boot boven je hoofd langs komt.