Sprookje Assepoester naar de Efteling

• Roosje

KAATSHEUVEL - Assepoester is het 26e sprookje dat een plek krijgt in het Sprookjesbos van de Efteling. Dat maakte het attractiepark vrijdag bekend nadat de gemeente Loon op Zand een bouwvergunning heeft afgegeven.

Ook de Sprookjesboom uit de gelijknamige televisieserie krijgt een plaats in het bos. Onderzoek wijst uit dat bezoekers van de Efteling Assepoester nog het meest missen. Het park wil nog niet kwijt hoe het nieuwe sprookje eruit gaat zien. Assepoester stond afgelopen winterseizoen ook al als musical op de planken van het Efteling Theater.

© www.omroepbrabant.nl

• Nanne

De geruchten waren er natuurlijk al, maar het is leuk om te horen dat het nieuwe sprookje echt Assepoester gaat worden. Ik ben ook wel heel benieuwd welke scenes ze gaan gebruiken en hoe de uitvoering wordt.

Assepoester heeft meerdere mooie scenes ;)

En de Sprookjesboom, ergens toch erg commercieel, ik hoop dat het niet te cartoonachtig word dan kan het vast wat moois zijn. Ik wacht wel tot ik zie wat het geworden is :)

• Stevie Nicks

Ik had er ook van gehoord maar ja…ik mag niet meer over ……….. praten op dit prikbord. Ik word strak gevolgd op mijn gedrag. Foei Stevie foei!

• Gemma

Stevie Nicks schreef:

>

> Ik had er ook van gehoord maar ja…ik mag niet meer over

> ……….. praten op dit prikbord. Ik word strak gevolgd op

> mijn gedrag. Foei Stevie foei!

Inderdaad foei Stevie!!

• Stefanie

Hou toch es op met zeiken stomme kleuter! :@

• Jacko

Oei, dan krijg ik het helemaal moeilijk, want ik weet dit nieuwtje al meer dan een jaar!

;)

• Nanne

@ stefanie, Je kunt ook wel normaal nreageren. We zijn allemaal mensen en nu jij zulke dingen roept, geld dat kleutergedrag ook voor jou….

Laat mensen toch eens in hun waarde.

@ stevie, niet altijd de aandacht op je bevestigen, reageer gewoon op een item en zeg niet steeds dat je dingen niet mag zeggen…

• Stevie Nicks

Oke. Bedankt ;)

• Stefanie

@ jacko: nee, niet echt want jij laat nu dus een voorbeeld zien van hoe het WEL op een normale manier kan…

@ nanne: je moest eens weten hoe vaak ik me al heb ingehouden tegenover dat mens / kind / wat het dan ook is.

• Stevie Nicks

Waar ging het onderwerp ook alweer over? Ooh ja…dat 26 ste sprookje! Waar zouden ze het plaatsen? Ik denk achter Lange Jan.