Sprookje Assepoester naar de Efteling

• Jacko

Nee, Assepoester komt achter de Kleyne Klaroen te staan.

Ze bouwen dat bestaande gebouwtje uit tot een kasteeltje zodat het mooi staat in de stijl van het Herautenplein.

Voor bouwtekeningen kan je terecht bij onze vrienden van www.eftelist.nl

http://www.eftelist.nl/a_assepoestertekeningen.html

Best een mooie lokatie, als je het mij vraagt! :)

• Stevie Nicks

Leuk joh! De lokatie is idd niet verkeerd. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

Ik heb het altijd vreemd gevonden dat dit sprookje niet in het sprookjesbos aanwezig was want het is toch 1 van de bekendere sprookjes.

En leuk zoals in het artiekel ook vermeld word; Beter laat dan nooit.

• Djenghis

Inderdaad, Assepoester hoort gewoon in de Efteling thuis! Mooi dat het er nu eindelijk van komt. Ik hoop wel dat de uitwerking beter wordt dan bij Vrouw Holle. Eerlijk gezegd vind ik dat de Efteling het daar verprutst heeft. Vrouw Holle zou een leuk sympathiek oud besje moeten zijn en niet eruit zien als een heks… Maar goed, dat gaat een beetje off-topic ;)

• Stevie Nicks

Ja daar heb je naar mijn mening wel gelijk in, maar vrouw Holle is wel een heks. Een goeie heks wel te verstaan! Maar ja…ze is idd wel een beetje erg eng gemaakt met die enorme kraakstem.

En toch vind ik het leuk gemaakt.

Ik vind de Chinese nachtegaal enorm tegenvallen. Ik versta het verhaal enorm slecht en het duurt te lang. Het komt op mij niet echt goed over.

• Jacko

De plannen om Assepoester in het sprookjesbos aan onderdak te helpen waren er al veel langer. Maar waarom dat nooit eerder is gebeurd weet ik helaas ook niet.

Eigenlijk best raar dat Assepoester pas komt als de musical alweer weg is.

Maar goed, beter laat dan nooit en ik ben benieuwd, want de plannen en tekeningen zien er zeker erg mooi uit.

Die stem van Vrouw Holle vind ik ook erg irritant, maar de uitbeelding van het sprookje zelf vind ik wel leuk gedaan. Een pop, een raam en een hekje. Toch best knap gemaakt met weinig, vind ik

:)

• marloes

En vergeet niet de sneeuw!

Ik vind het erg leuk en knap gedaan!