Stakingen in openbaar vervoer

• Roosje

31/5/2008

Overweegt u dit weekend en de dagen erna per bus naar de Efteling te reizen, dan adviseren we u vooraf de site www.9292ov.nl te raadplegen. Hier vindt u de laatste informatie over mogelijke stakingen. Ook bussen van de directe Efteling-verbinding vanaf de stations in Den Bosch en Tilburg, zullen bij een algehele staking niet rijden.

© www.efteling.nl

• Gemma

Die stakingen zijn echt briljant.. Maar niet heus :(

• Jacko

Dat de scholieren met examens er de grootste dupe van worden vind ik niet zo netjes, maar toch heb ik wel begrip voor de chauffeurs.

Weet iemand of de Efteling iets aan dit probleem doet door bijv. touringcars in te zetten?

• Roosje

En de oudere mensen die op het OV aangewezen zijn…

Maar ja, dan begin ik een andere discussie.

• silly

Efteling regelt helaas geen vervoer. Je moet dan maar een andere keer komen. Maar als je dan al kaarten hebt en een hotel geboekt hebt in de buurt kan dat toch niet. Zal waarschijnlijk een treintaxi of een gewone taxi moeten nemen.

• ^^

Vind ik niet netjes van de Efteling,

wat als je bijv van het buitenland komt en je wilt naar de Efteling

en mensen zonder autos.

Als Efteling zijnde kun je toch wel een bus inhuren, –' (in zn situatie wat buiten de schuld van de Efteling is.)

Komop hey, dat is een peulenschilletje voor de Efteling, een bus inhuren. oiiii

Ze missen ook winst hierdoor, maar omdat ze zelf niks eraan doen vind k dat net goed.

grote flater

• Roosje

Gelukkig zijn de stakingen vanaf vandaag voorbij.