Programma Zomeravonden al bekend

• Gemma

Jacko schreef:

>

> Wederom helaas veel van hetzelfde, maar als de sfeer oké is

> ben ik al snel tevreden. Maar voor Gemma is het natuurlijk

> wel jammer dat KUS er deze keer niet bij is!

Ja, dat was het eerste waar ik naar keek :( Werd bijna al een traditie…

Ik vind het mager hoor, drie bekende artiesten en een afsluiting… Ik gok dat die afsluiting iedere avond saai gaat zijn, aangezien publiekstrekkers als Gerard Joling en Thomas Berge al eerder op de avond ingezet worden.. Ach ja, ik ben toch 18, dus ze zijn in de Bazaar ook erg blij met mijn zeven beschikbare zomeravonden om te werken! Weet alleen niet of ík zo blij ga zijn met Jurgen Freilich…

• Jacko

Ah, daarom was Fleur zo boos?

;)

Ik vind het ook wel jammer dat KUS deze keer niet komt. Had vorig jaar zulke leuke foto's van ze gemaakt. Ach, misschien is KUS de verrassingsact.

En wat betreft die Jurgen Freilich… shake hands!

Voor één of twee keer was het in de Winter Efteling wel leuk, maar zo in de zomer zie ik dat al helemaal niet zitten. Ik wil gewoon onze Frieda's terug, dat was nog eens hilarisch entertainment!

:D

Maar dat Wolter Kroes komt vind ik wel tof! Die is goed in het maken van een feestelijke sfeer enzo.

• Gemma

Jacko schreef:

> Maar dat Wolter Kroes komt vind ik wel tof! Die is goed in

> het maken van een feestelijke sfeer enzo.

Jeuj, die kan ik vanavond ook al zien als ik wil.. Ik hoor 'm sowieso, of ik nu wil of niet.. Over een uur staat ie hier 100 meter verderop te zingen, omdat vandaag Amersfoort 749 jaar stadrechten heeft . Op zich wel leuk, maar niet als je een supersaai tentamen moet leren en je geen afleiding kunt gebruiken :(

Ik wil ook de Frieda's terug! Das macht spass! (laatst waren ze in Den Hout, zag ik in de krant: Zeker één van de drie werd nog steeds door dezelfde vrouw gespeeld!)

• Jacko

Dus de Frieda's treden nog op met die act?

… Voel ik een meeting van liefhebbers aankomen?? ;)

• Roosje

Whahaha…mij niet gezien.