Sprookjesboom op reis (theatervoorstelling)

• Roosje

Efteling Theaterproducties, Albert Verlinde en Roel Vente presenteren:

SPROOKJESBOOM

op reis

Een kindermusical gebaseerd op de geliefde Z@ppelin serie.

Wie is er niet geweest: het Sprookjesbos van de Efteling. En voor het eerst in de geschiedenis van het beroemde familiepark komen de bewoners van het bos naar theaters in heel Nederland.

In een sprankelende, swingende voorstelling beleven Sprookjesbosbewoners zoals Roodkapje, Langnek, Klein Duimpje, de Boze Wolf, de Fakir en de Draak een spannend avontuur. Het verhaal wordt verteld door de wijze Sprookjesboom, die sinds het bestaan van het Sprookjesbos het wel en wee van iedereen heeft gevolgd. Daarbij staat interactie met de theaterbezoekertjes voorop: met vrolijke liedjes, swingende danspassen en de betovering van de Efteling beleven de allerkleinste theaterbezoekers een middag om nooit meer te vergeten.

Eindelijk de wondere wereld van de Efteling dicht bij huis!

• Jacko

Sprookjes, poppenspel en theater, voor mij persoonlijk is dat een perfecte combinatie!

Is het gemeen als ik stiekem hoop op 1 bepaalde wolf en heks?

En wanneer gaan we?? ;)

• Robin

snel denk ik maar he jacko. mij lijkt het ook een leuke voorstellingen ben erg benieuwd

• Roosje

We moeten de agenda's maar eens naar elkaar gaan leggen.

:D

• Gre Polet

Hoi, hoi

Ik , Gre, oma van o.a. Laura en Bram, neem hen op 8 nov. a.s mee naar de voorstelling in Breda. Nou lijkt het me leuk als ik hen daarvoor (net 4 en bijna 3 jaar) een uitnodiging stuur. Bestaan er ook (ansicht)kaarten van jullie musical?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt,

Groetjes,