Pandadroom

• merel

Wat denken jullie, is Pandadroom iets voor een kleintje van bijna 3 jaar?

Ben er zelf nog nooit geweest, dus heb geen idee wat ik ervan moet verwachten. Het zou jammer zijn om met zo'n kleintje lang in de rij te staan en er dan uit te moeten lopen omdat ze het bijv. eng zou vinden.

groetjes

Merel

• Gemma

Binnen is het donker en het is een 4D film, waarin vanalles op je afkomt. Dus in dat opzicht is het eng. Als je kind niet bang is in het donker, kun je altijd nog de bril aflaten. Het gebeurt weleens dat er mensen bang uitgaan…

Het ligt er dus aan hoe bang jouw ‘kleintje’ is aangelegd, maar het lijkt me niet zo'n slim plan. De speelgrot achter de pandadroom is wel leuk.

• Jacko

Inderdaad, wat Gemma al zegt, voor een kind van bijna 4 is het misschien nog iets te eng.

Maar die speelgrot vinden kids meestal helemaal geweldig. En die kan je ook bereiken via de uitgang van Pandadroom of de ingang van restaurant De Octopus. Daarvoor hoef je dus niet eerst naar die film.

Veel plezier :)

• merel

Ze is niet bang in het donker. Maar nu ik jullie zo hoor, slaan we dit toch maar over. Er zijn genoeg andere dingen te doen en te zien.

bedankt

Merel

• Roosje

Ik zou het idd niet doen.

Maar, zoals Jacko zegt, die speelgrot is echt het einde.

Daar moet je zeker heen gaan met de kleine.

• Stefanie

Hm, ik zou het niet zozeer laten vanwege het donker als wel vanwege de lange tijd dat een kind van 3 zich op de film moet concentreren. Ik kan uit ervaring zeggen dat ik nog nooit een kind van 3 vol geconcentreerd naar de (hele) film heb zien zitten kijken :P

Maar de speelgrot is dan wel weer super voor zo'n kleine ja :D

• Corine

Mijn oudste was ook ongeveer van die leeftijd toen wij hadden bedacht dat het toch écht heel leuk was! Nou, ik kreeg niet aan hem uitgelegd dat het écht allemaal nep was en die beestjes écht het beeld niet uitkwamen. Kinderen op die leeftijd hebben nu eenmaal een andere belevingswereld…… was ik effe vergeten hahaha! Ik zou er dus niet in gaan, want bij ons is het voor hem nu bijna een trauma haha en volgens mij gaat hij er pas weer in als hij 15 is (en dat duurt nog 10 jaar)!

• Hilde Maahury

mijn zoon vond op 3 jarige leeftijd zelfs de “speelgrot” eng, Het is er wat schemerig en die bijna echte beesten(ijsbeer.leeuw) vond hij ook maar niks..

groetjes Hilde

• Yolanda, mv Danielle en Pascal

Mijn zoontje is voor het eerst geweest toen hij 3,5 jaar was, en toen vond hij het heel eng (zijn zus van 5,5 toen ook). Hij deed toen zijn bril af. Vorig jaar met 4,5 wist hij wat er komen ging en vond hij het al niet meer zo eng. Hij gaat ook al 2 jaar in Villa Volta, zijn grootste favoriet.

Maar het is voor die kleintjes best eng hoor.