Vechtersbazen opgepakt in de Efteling

• Roosje

KAATSHEUVEL

De politie heeft donderdag acht jongeren (13 tot 15) uit Culemborg aangehouden na twee vechtpartijen in attractiepark De Efteling. Ze waren op schoolreisje.

Donderdagmiddag werden na een vechtpartij vijf meisjes opgepakt die bij de bobsleebaan ruzie kregen omdat ze voordrongen. Ze gingen een meisje uit Zwijndrecht te lijf en stompten haar onder meer in de buik.

De bewakingsdienst van de Efteling hield donderdagavond drie jongens aan. Ze kregen bij de Python ruzie met leeftijdgenoten uit Vught. Een jongen uit Vught kreeg een kopstoot. Enkele meisjes die de vechtersbazen wilden scheiden, kregen zelf ook klappen.

Vrijdagmorgen zijn bij de Efteling ook nog twee mannen uit Spaarndam aangehouden die gratis naar binnen wilden door over het hek te klimmen.

© www. efteling.nl

• Stefanie

goh… wat vreemd dat we hier onderhand niet meer van opkijken…

Ik kan alleen maar zeggen dat het probleem in ieder geval niet bij de bewaking ligt, die zijn er snel genoeg bij.

• archvangigi

Tja de maatschappij verhard, en die afspiegeling zie je weer terug bij de Efteling middels de schoolreisjes, waar wij in het verleden ook al ‘leuke’ ervaringen mee troffen. Knap werk van de beveiligers die wisten de daders te indentificeren, 8 aanhoudingen las ik in andere media. Hopelijk blijft het bij dit ene indident.

• Nanne

Jammer weer om dit soort dingen te lezen… Maar goed dat de beveiliging erg adequaat is!

Gebeurt dus genoeg in Kaatsheuvel…

• Stevie Nicks

Ach joh, het is gewoon opgezet door de Efteling zelf om al die storingen af te lijden. Terwijl de Python weer vrij kwam van een “bijna” ongeluk en de Vliegende Hollander ook weer eens gestand was hebben ze snel de aandacht afgeleid door een paar mensen tegen elkaar aan te laten lopen. Want zo heet dat toch tegenwoordig? Als je iemand al aan kijkt zijn het al ongewenste intimiteiten, en een vechtpartij ben je al betrokken als je tegen iemand aanloopt.

Nee…ik vermoed dat de Efteling hier zelf verantwoordelijk voor is.

• Miriam

Zucht….. Wat is dit nu toch weer voor een belachelijke reactie!

• Gemma

Een typische stevie nicks reactie … Hoe verzin je t?!

• karl67

Kan iets of iemand jou in wiens naam dan ook AUB van dit Forum of liefst deze planeet af trappen? Je hebt een zieke geest en moet gewoon wegwewezen!

• Stevie Nicks

Het is toch een prikbord, dan mag iedereen toch zijn verhaal kwijt. Nou, ik heb er mijn bedenkingen bij. Dan hoef je dat toch niet meteen kapot te maken?