Lee Towers bijt spits af op eerste Efteling Zomeravond

• Reporter

Lee Towers bijt spits af op eerste Efteling Zomeravond

KAATSHEUVEL (Nieuws van Nederland) - De Efteling presenteert op alle zaterdagavonden in de periode van 12 juli tot en met 23 augustus de Efteling Zomeravonden. Voor het eerst wordt iedere avond geopend met een groots Sprookjespopconcert, waarbij kinderen mee kunnen zingen en dansen met hun favoriete Sprookjesbosbewoners. Afgelopen zaterdag, 12 juli, verzorgde Lee Towers het spetterende slotoptreden tijdens de eerste Efteling Zomeravond.

Tijdens de Zomeravonden blijft het park open tot middernacht met duizenden feeërieke lichtjes en avontuurlijke attracties. De Efteling trakteert haar gasten dan op een heus muziekfestival met live optredens op het vernieuwd festivalterrein onder begeleiding van een 12-koppig orkest.

De volgende drie Zomeravonden biedt de Efteling haar bezoekers:

Zaterdag 19 juli: CB Milton, Bastiaan Ragas en Do

Zaterdag 26 juli: Idols Nicky, Nathalie en Charlene, Lesley Williams en Jim

Zaterdag 2 augustus: Replay, Edsilia Rombley en Thomas Berge

Ook elders in het park zijn extra optredens te bewonderen. Op het dak van restaurant de Likkebaerd gaat een DJ uit zijn dak en kan er lekker meegeswingt worden op de verlichte dansvloer. Bij restaurant het Witte Paard speelt een leuke live band en bij restaurant de Steenbok brengt Jurgen Freilich zijn Salzburgershow ten gehore.

• Jacko

Op de eerste zomeravond die ik kan komt gelukkig Bastiaan Ragas zingen, die is wel goed.

En is het erg als ik vertel dat ik het qua artiesten helemaal niet erg vind dat ik op 26 juli en 2 augustus niet kan?

;)

• Kevin O.

Lee Towers niet mijn favoriet maar hij bracht het gisteren echt super!

Bij deze een recent fototje.

• Nanne

Ik was er afgelopen zaterdag ook en heb naar het sprookjespopconcert gekeken (niets meer dan een samengesteld sproojesfeestenpakket). De opwarming met Jurgen Freilich die enorm veel reclame aan het maken is voor de musical Sound of Music. De artiesten spraken me verder niet aan en heb ik dus niet echt naar gekeken, ik heb wel van een afstandje wat gehoord.

De show van Jurgen bij de Steenbok, is ook weer een regelrechte reclame makerij voor de Musical, erg jammer, er valt nu ook helemaal niks te winnen… Dan was het nog leuk geweest denk ik.

Ach ik denk dat ik er as zaterdag bij ben en 9 augustus hoop ik ook te kunnen. En misschien de laatste 2 keer in augustus, ligt eraan of ik kan.

Het is altijd wel leuk, maar dit jaar vind ik het qua artiesten ook weinig origineels, wel jammer.

• piet

Zomeravonden vind ik leuk omdat het park langer open is,zeker eind augustus wanneer het eerder donker wordt , is de Efteleing echt een sprookje.

De artiestenkeuze is vaak een slechte keus,alsof de begroting het niet toe laat.

Thuis gaat mijn tv/radio uit als ik iiets van die Gordon of Lee Towers hoor of zie.

Maar mensen…als juliie het wel leuk vinden…smaken verschillen nu eenmaal!

• iney

was er ook geweest afgelopen zaterdagavond. en wat Lee Towers heeft neergezet klasse hoor ! nu wil ik ook nog een beroep op doen, wie heeft er nog foto's daarvan van dat optreden ?

• Kevin O.

Alstu!

• Jacko

Jouw foto's zien er weer helemaal super uit, Kevin!

Precies zoals we van je gewend zijn! :D

• Leo

weet iemand hoe die live band heet die bij lee towers speelde?

• Nanne

Voor zover ik weet heeft de Efteling zelf een 12 koppig tellend orkest ingehuurd voor de muzikale ondersteuning….