foto's 1 april

• Robin

Ik was gister lekker een dagje vrij. En het zou lekker weer gaan worden. Dus ik had zo iets de efteling gaat weer open. Dus ik ga er maar weer eens heen. En het was een heerlijk gezellige dag.

Ook weer wat foto's gemaakt. Wat ik vorige jaar in de Efteling haast niet heb gedaan.

ah zo werkt een automatische wachttijden bord in de efteling :P

• archvangigi

Het automatische wachttijden bord is leuk :-) zag er wel rustig uit het was niet erg druk? Hoe was Assepoester?

• Karl 67

Kan je foto's helaas niet bewonderen, iets met de verbinding ofzo?

• Robin

Robin schreef:

>

> Ik was gister lekker een dagje vrij. En het zou lekker weer

> gaan worden. Dus ik had zo iets de efteling gaat weer open.

> Dus ik ga er maar weer eens heen. En het was een heerlijk

> gezellige dag.

>

> Ook weer wat foto's gemaakt. Wat ik vorige jaar in de

> Efteling haast niet heb gedaan.

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> ah zo werkt een automatische wachttijden bord in de efteling :P

eens kijken of ze het nu doen

• Robin

Hij doet het helaas niet, wat raar is wand ik gebruik wel de

code. Maar wat ik nog vreemder vind. Is als je vraagt aan beheerders admin's hier, Of ze het misschien kunnen oplossen waar om die het niet doet. dat dat bericht zomaar verwijderd word, Zonder een reactie, is een beetje erg raar. Dan vraag ik me af waarom ze dit beheren als Ze niks met vragen doen. (behalen ze verwijderen).
  • Maurice

Ik was inderdaad vergeten een reactie te geven, Robin. Ik heb gisteren geprobeerd om je foto's weer zichtbaar te maken, maar dit is niet gelukt. Er is volgens mij een fout in de broncode, want andere plaatjes waarbij ik

• Robin

oke, dat is idd een duidelijke reactie, dankje eens kijken of het bij een volgende keer wel weer goed gaat