Sprookjesmysterie

• Hilde

Hallo allemaal, om de activiteit hier een beetje op te krikken post ik zelf maar eens wat ;).

Wat vinden jullie van de nieuwste actie van De Efteling: Het sprookjes mysterie?

'leeft' het een beetje, doe je enthousiast mee,of vind je het belachelijk dat de voorwerpen uit het sprookjesbos weg zijn? Wat vind je van de uitwerking van het verhaal, internetsite, reclame in de dagbladen enz..

Ik ben benieuwd..

Groetjes Hilde

• Gemma

Ik vind het op zich een leuke actie, maar ik mag niet mee doen voor de prijzen :(;) (personeel). Blijkbaar leeft het wel in Brabant, aangezien er meer dan honderd kinderen voor de Dansacademie stonden om 6 uur 's ochtends. Ik heb wel het idee dat het in de rest van Nederland wat minder is. Maar Piet Paulusma doet in ieder geval goed zijn best om er landelijk aandacht aan te schenken…

De voorwerpen in het sprookjesbos.. Ik vind dat er eigenlijk te veel prominente voorwerpen weggehaald zijn. Als je niet meedoet aan het mysterie of uit het buitenland komt, dan heb je er niets mee te maken en mis je toch wel essentiële dingen als een gouden bal bij de kikkerprins.

De site vind ik goed bij de stijl passen die de Efteling wil uitdragen met betrekking tot het mysterie. Misschien iets te zwaar voor sommige computer(?) Hij ziet er sowieso professioneel uit en past bij de Eeftelingstijl.

• calimero

op het forum van huisvanvijfzintuigen leeft het heel erg en ik doe zelf ook mee. Heb vorige week al toegangskaarten gewonnen en deze week hoop ik weer bij de snelste 76 te zitten. Afwachten tot morgen. Speelde deze week voor mijn broer mee aangezien ik zelf al hed gewonnen en dan niet meer mee mag doen.

Wat de objecten betreft ik vind het niet storend dat ze weg zijn uit het sprookjesbos staat genoeg info omheen om het uit te leggen en het leeft wel in het land. maar meest in het zuiden. hier in noord holland helemaa niet omdat wij hier geen regio kranten hebben die er aan meewerken.

• Nanne

Ik vind het op zich best een leuk spel. Vind het wel jammer dat ze best belangrijke voorwerpen hebben laten verdwijnen en dan met name voor de dagjesbezoeker. Toch heeft het ook wel iets dat er nu bezemstelen staan ipv de voorwerpen.

Ach we zoeken gewoon verder, voor die ene keer.

• sassie

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk, ik kom tenslotte om het totaal te zien en het was voor mijn zoon op zijn zachtst gezegd een grote teleurstelling dat de schatkist van de draak weg was. Vanwege zijn handicap raakte hij helemaal over zijn toeren toen de schatkist van de draak weg was en toen we even daarna de heks tegenkwamen wilde hij haar aanvallen……van mij hoeft het dus niet. Als je eens per jaar naar de Efteling kan wil ik graag alles zien, ik vind het dus niet leuk. Heeft iemand hier enig idee wanneer de Efteling weer in gewone staat is? Ik ga in elk geval pas volgend jaar weer, meestal begin april want dan is het rustig en heeft mijn zoontje geen last van mensenmassa's.

• Hilde

Hoi sassie, dat was ook voor ons een min punt van de actie ( hoe leuk bedacht ook) alles is inmiddels wel weer ‘normaal’ het sprookjesmysterie is 11 juli met het sprookjes bal afgesloten.

In het najaar is het vaak ook rustig en erg mooi in het park, je moet zelf maar kijken wat je wil doen .( en kan betalen..)

• Roosje

Het cadeautje, dat je als bedankje kreeg voor het meedoen, is best leuk.

Alleen jammer dat het zo kwetsbaar is.

Ga die gebruiken in de klas, maar hoe lang die mee gaat???

• nathalie

Ik vond het een hele leuke actie.

Ik heb 4 weken meegespeeld (om 6 uur 's ochtends op een woensdag achter mn pc) en ik heb nog iets gewonnen ook.

4 kaartjes voor de sprookjesboom musical. Nu zijn wij daar een beetje te oud voor dus hebben we ze aan iemand anders verkocht en konden we daardoor goedkoper naar de efteling (plus dat de kaartjes zelf al goedkoper waren).

En het spel zelf vond ik ook heel erg leuk.

Dus dat wordt straks een paar goedkope en leuke dagen naar de efteling. :D